جانشین سپاه استان کرمانشاه:

اگر همه مسئولان در خدمت مردم باشند از بحران اقتصادی عبور خواهیم کرد

سرهنگ پاسدار«مرتضی مرادی» گفت: امروز روز اتحاد، وحدت و همدلی است و باید همه مسئولین و مدیران دستگاه‌های مختلف در خدمت مردم باشند تا از بحران اقتصادی عبور کنیم.
کد خبر: ۳۴۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ - 13May 2019

اگر همه مسئولین و مدیران در خدمت مردم باشند از بحران اقتصادی عبور خواهند کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «مرتضی مرادی» جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه  امروز (دوشنبه) در افتتاح کانون های بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه اظهار داشت: در حال حاضر کشور ما وضعیت خاصی دارد و در طول 40 سال گذشته دشمن به این اندازه با ما دشمنی نکرده است.

وی افزود: در این شرایط جنگ روانی سنگینی بر کشور حاکم شده است و همه دشمنان اعم از منافقین کوردل و خاندان پهلوی برای ضربه زدن به کشور جمهوری اسلامی ایران وارد میدان شدند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: اما با تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب و همچنین به برکت خون شهدا دشمنان اسلام و انقلاب نا امید هستند و هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.

سرهنگ مرادی بیان داشت: امروز توان دفاعی جمهوری اسلامی به حدی رسیده که بازدارنده است و دشمنان از این همه توان واهمه دارند.

وی یادآور شد: با این وجود امروز روز اتحاد، وحدت و همدلی است و باید همه مسئولین و مدیران دستگاه‌های مختلف در خدمت مردم باشند تا از این بحران اقتصادی عبور کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: به لطف الهی و با تلاش دولتمردان نظام از این مشکلات عبور خواهیم کرد و دشمنان را مأیوس خواهیم کرد به این منظور بهترین کار این است که هر کس در هر عرصه‌ای که می‌تواند به مردم خدمت کند.

سرهنگ مرادی ظرفیت بسیج حقوقدانان را بهترین ظرفیت برای ارائه خدمت به مردم در راستای تحقق عدالت اجتماعی دانست و گفت: بسیج حقوقدانان می‌تواند با برنامه‌ریزی خدمتگزار خوبی برای مردم باشد.

وی به نقش بسیج در کسب پیروزی در دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: اگر بسیج نبود معلوم نبود تکلیف ما در دوران دفاع مقدس چه می‌شد لذا خانواده این عزیزان انتظار دارند قوای مجریه و قضائیه و سایر دستگاه‌ها در خدمتگزاری به مردم کوتاهی نکنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز مردم نیاز به خدمت دارند و انتظار دارند اگر به اداره جهت انجام کاری مراجعه می‌کنند آنها را سرگردان نکنند و به کارهای آنها در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار