مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی مطرح کرد؛

حضور سه گردان از استان خراسان جنوبی در عملیات بیت المقدس

«محمدرضا فخر» با بیان اینکه در عملیات بیت المقدس سه گردان از استان خراسان جنوبی حضور داشتند، گفت: شهید «خائف» از اولین شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۳۴۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ - 13May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدرضا فخر» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد آزادسازی خرمشهر در بیرجند اظهار داشت: امام کلام ماندگاری دارند که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و این نشان از نگاه بلند و خدایی امام خمینی(ره) دارد.

فخر با بیان اینکه در عملیات بیت المقدس سه گردان از استان خراسان جنوبی حضور داشتند، گفت: شهید «خائف» از اولین شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر محسوب می شوند.

وی در خصوص برنامه های گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: در بند 13 بخشنامه وزارت کشور در خصوص برنامه های گرامی داشت این روز آمده است وزارتخانه و سازمانها و نهادهای لشکری و کشوری نسبت به حضور رده های خود در این مراسم اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی یادآور شد: سال گذشته با پشتیبانی مجموعه های مختلف اقداماتی در این ایام صورت گرفت که برپایی نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، بانگ مقاومت و پیروزی در مساجد ازجمله این برنامه ها بود.

فخر درخصوص برنامه های امسال گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام کرد: نشست بازخوانی کارکرد رسانه ها در دوران دفاع مقدس، تجمع بزرگ نیروهای مسلح، همایش گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر در شب سوم خرداد در حسینیه جماران بخشی از برنامه های پیش بینی شده امسال خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها