استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبکه استانی «دنا» تاکنون تعامل گسترده‌ای با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت داشته است.
کد خبر: ۳۴۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ - 13May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با مدیرکل صدا و سیمای استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

«امیر رئوف» مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با تأسی از این فرهنگ شکل گرفته تا ارزش‌ها و هنجارهای اسلامی در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: در حوزه‌ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سیره شهدا به آحاد جامعه می‌توان کارهای ارزشمندی را با زبان هنر انجام داد که تولید فیلم و مستند از جمله آن‌ها است.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبکه استانی دنا تا کنون تعامل گسترده‌ای ای با بنیاد شهید و امور ایثار گران برای ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت داشته است.

رئوف بیان کرد: صدا و سیمای مرکز یاسوج در بخش‌های مختلف صدا و سیما با پخش یادواره‌ها، خبر‌، مستندها و سریال‌های با موضوع جهاد و شهادت تاکنون نقش خود را در این حوزه ایفا کرده است.

«سید منصور موسوی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار گفت: بنیاد شهید دارای مجموعه اسناد متنوع و جذابی در زمینه‌های ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت است که این اسناد می‌تواند در اختیار صدا و سیما قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های مختلفی در استان کهگیلویه وبویراحمد است که می‌توانیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم، افزود: شهیدان شاخصی همچون شهید «هدایت‌الله طیب»،ظرفیت بزرگی است که تولید فیلم و مستند زندگی آن‌ها می‌تواند در دستور‌کار بنیاد شهید و صدا و سیما قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار