برگزاری اولین جلسه کمیته زن و دفاع مقدس در خوزستان

اولین جلسه کمیته زن و دفاع مقدس با محوریت سوم خرداد سالروز، آزادسازی خرمشهر قهرمان و چهارم خرداد، روز مقاومت مردم دزفول در سالن جلسات مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ - 13May 2019

برگزاری اولین جلسه کمیته زن و دفاع مقدس در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین جلسه کمیته زن و دفاع مقدس با محوریت سوم خرداد سالروز، آزادسازی خرمشهر قهرمان و چهارم خرداد، روز مقاومت مردم دزفول در سالن جلسات مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری خوزستان برگزار شد.

«بتول دوس علی وند» مسئول شعبه نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان خوزستان در دفاع مقدس در ابتدای این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و مناسبت های ارزشی سوم و چهارم خرداد اظهار داشت: این کمیته برنامه های گوناگونی را برای مشارکت هر چه بیشتر بانوان تدارک دیده است تا بتوانیم گوشه ای از نقش برجسته بانوان استان در 8 سال دفاع مقدس را به نسل جدید معرفی کنیم.

وی افزود: همایش نکوداشت روز دزفول، رونمایی سردیس بانوان شاخص شهیده، دیدار بانوان اهوازی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز، محفل انس با قرآن، تجلیل از کادر پزشکی و برنامه های قرآنی هیات های مذهبی بانوان از مهمترین برنامه های بزرگداشت سوم و چهارم خرداد در استان خوزستان است.

دوس علی وند ادامه داد: هم افزایی و مشارکت با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، طرح «خورشید خانه‌ات باش» برای اجرا در هیئت های مذهبی و برگزاری همایش های مختلف فرهنگی و هنری از دیگر مصوبات این جلسه بود که امیدواریم با همکاری همه دستگاه ها به بهترین شکل اجرا شوند و مورد استقبال عموم مردم قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار