صالحی: بازار کاغذ به زودی سرو سامان پیدا می‌کند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر ارشاد قول داد بازار کاغذ در کشور به زودی سرو سامان پیدا کند چرا که واردات همه نیاز‌های کشور انجام شده و فقط در بخش توزیع و نظارت بر توزیع مشکلاتی وجود دارد که این مشکلات نیز در حال مرتفع شدن است.
کد خبر: ۳۴۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵ - 13May 2019

محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس، اظهار داشت: در جلسه امروز سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در جلسه کمیسیون گزارشی را در حوزه‌های مختلف کاری مربوط به این وزارتخانه و همچنین موضوع کاغذ به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: وزیر ارشاد قول داد که به زودی وضعیت کاغذ در بازار سروسامان می‌گیرد، اما من بعید می‌دانم که اینگونه شود و این موضوع تحقق پیدا کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: صالحی قول داد بازار کاغذ در کشور به زودی سرو سامان پیدا کند چرا که واردات همه نیاز‌های کشور انجام شده و فقط در بخش توزیع و نظارت بر توزیع مشکلاتی وجود دارد که این مشکلات نیز در حال مرتفع شدن است.

سعیدی خاطرنشان کرد: وزیر ارشاد در رابطه با نمایشگاه کتاب عنوان کرد که نمایشگاه کتاب امسال با استقبال خوبی از جانب ناشران داخلی و هم بین‌المللی به ویژه چین همراه بود و علیرغم گرانی کاغذ و کتاب استقبال مردم برای خرید کتاب مناسب بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار