مجتهدزاده خبر داد؛

برگزاری تجمع بزرگ «مادر امت» همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س)

رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از برگزاری تجمع بزرگ «مادر امت» در روز پنج‌شنبه ۲۶ اردیبهشت خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷ - 14May 2019

تجمع بزرگ «مادر امت» همزمان با وفات حضرت خدیجه (س) برگزار می‌شودبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مریم مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از برگزاری تجمع بزرگ «مادر امت» در ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه (۲۶ اردیبهشت) همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س)، در میدان امام حسین (ع) خبر داد.

وی با اشاره به نقش حضرت خدیجه (س) در اسلام خاطرنشان کرد: جایگاه این بانوی مکرم در سخت‌ترین دوران تاریخ اسلام بر کسی پوشیده نیست، او در دوران بعثت با حمایت‌های مادی و معنوی خویش از پیامبر اکرم (ص) نقش مهمی را در تثبیت و گسترش اسلام ایفا کرد.

مجتهدزاده اظهار داشت: حضرت خدیجه (س) یک الگوی نمونه برای زنان و مردان جامعه است چرا که در وجود ایشان ارزش‌ها و کمالات انسانی فراوان بوده است. او تمام ثروت، امکانات اقتصادی و هستی خویش را در راه رضای حق بخشید و با حمایت‌های روحی، روانی و اجتماعی از پیامبر در ترویج اسلام و پیشبرد اهداف آن نقش بسزایی داشت و با این کار نام خویش را به عنوان الگوی واقعی و راستین تاریخ آفرینش ثبت کرد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با تاکید بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر مجالس دینی، گرامیداشت حضرت خدیجه (س) را توفیقی الهی دانست و خواستار حضور برادران و خواهران در این تجمع در روز دهم ماه مبارک رمضان شد.

وی گفت: با توجه به نقش مهم حضرت خدیجه (س) در تاریخ اسلام و لزوم الگوگیری از سیره آن بانوی بزرگ، باید در روز وفات حضرت خدیجه (س) از مقام ایشان تجلیل به عمل آید.

بر اساس این گزارش، این تجمع به همت سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس، سازمان فرهنگی، هنری شهرداری، بسیج خواهران و سایر دستگاه‌ها در روز پنج‌شنبه با حضور مدعوینی از جبهه مقاومت در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها