رئیس بسیج ورزشکاران بوشهر خبر داد؛

تشکیل کمیته ورزش کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر

«روح‌الله فرزین» گفت: در استان بوشهر ۱۹۰ ورزشکار شهید شناسایی شده که برای تجلیل از این حماسه‌آفرینان کمیته ورزش کنگره سرداران و ۲ هزار شهید بوشهر تشکیل شده است.
کد خبر: ۳۴۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ - 14May 2019

تشکیل کمیته ورزش کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «روح‌الله فرزین» رئیس بسیج ورزشکاران استان بوشهر امروز در نشست ورزشکاران با استاندار بوشهر با بیان اینکه ورزشکاران بسیجی بوشهر در صحنه‌های ملی و بین‌المللی می‌درخشند اظهار داشت: ورزشکاران بسیجی استان بوشهر در کسب مدال‌های قهرمانی در میدان‌های ملی و جهانی پیشگام هستند.

وی با اشاره به فعالیت بسیج ورزشکاران در عرصه‌های فرهنگی و اعتقادی گفت: ورزشکاران با این فرهنگ و روحیه در میدان‌های مختلف ورزشی به‌ویژه در صحنه‌های بین‌المللی، منش و روش جوانمردی خود را به نمایش می‌گذارند.

رئیس بسیج ورزشکاران استان بوشهر با تاکید بر ترویج فرهنگ بسیجی در بین ورزشکاران خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ بسیج در بین ورزشکاران، شناسایی و جذب قهرمانان استانی، ملی و بین‌المللی، برنامه‌ریزی برای حضور ورزشکاران در میدان‌های مختلف با نماد فرهنگی و اسلامی از مهمترین اهداف بسیج ورزشکاران است.

فرزین به فعالیت کمیته ورزش استان بوشهر در کنگره سرداران 2 هزار شهید استان اشاره کرد و افزود: یکی از دستگاه‌های اجرایی استان که در این کنگره همکاری لازم را با بسیج ورزشکاران داشته اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر است که دو جلسه در این زمینه تشکیل شده و اعضای کمیته این ستاد نیز مشخص شده‌اند.

وی با بیان اینکه کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر اواخر سال جاری برگزار می‌شود بیان داشت: در استان بوشهر 190 ورزشکار شهید شناسایی شده که برای تجلیل از این حماسه‌آفرینان کمیته ورزش کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر تشکیل شده است.

رئیس بسیج ورزشکاران استان بوشهر با اشاره به ارائه آثار شهدای ورزشکار استان بوشهر عنوان کرد: تاکنون 101 آثار در زمینه تصویر و دست نوشته‌های ورزشکاران شهید استان بوشهر بدست آمده که به‌زودی منتشر می‌شود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار