مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران خبر داد؛

پرداخت وام صندوق شاهد به 606 خانواده ایثارگر مازندران

«هدایت مظلومی» گفت: 606 تن از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان استان از ابتدای سال 98 تاکنون از صندوق شاهد وام دریافت کردند.
کد خبر: ۳۴۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ - 14May 2019

پرداخت وام صندوق شاهد به 606 خانواده ایثارگر مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران صبح امروز در گفت‎‌وگو با خبرنگاران از پرداخت وام صندوق شاهد به 606 تن از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان استان از ابتدای سال 98 تاکنون خبر داد و اظهار داشت: این وام بر اساس اولویت به جامعه ایثارگری واجد الشرایط پرداخت می‌شود.

مظلومی با بیان اینکه سال گذشته به 6 هزار و 249 نفر از ایثارگران عزیز استان وام صندوق شاهد پرداخت شده است، افزود: تلاش همکاران ما در این بخش این است که در سال 98 ایثارگران بیشتری از خدمات وام صندوق شاهد بهره‌مند شوند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار داشت: پیش بینی ما این است که در سال جاری به 7 هزار و 200 تن از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان عضو این صندوق وام پرداخت شود.

مظلومی گفت: در حال حاضر 16 هزار و 114 تن از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مازندران در صندوق شاهد عضویت دارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: حل مشکل ایثارگران و توجه به دغدغه‌های آنان یکی از مهمترین اهداف سازمانی ما در مسیر خدمات رسانی مطلوب به این عزیزان است.   

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار