هاشمی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

احتمال برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در سی و یکم خرداد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از احتمال برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در سی و یکم خرداد سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ - 14May 2019

احتمال برگزاری انتخابات شورایاری‌ها در سی و یکم خردادبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه صد و چهل و یکمین جلسه این شورا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهمترین دستور کار شورا تصویب اساسنامه انتخابات شورایاری است، اظهار داشت: به دلیل اینکه پیشنهادات اعضای شورا در خصوص بندهای اساسنامه زیاد بود، اساسنامه انتخاب شورایاری‌ها به طور کامل به تصویب نرسید و به جلسه آینده شورا موکول شد.

وی در خصوص زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها گفت: پیشنهاد ستاد برگزاری انتخابات سی و یکم خرداد است؛ اگر آیین‌نامه‌ها در صحن شورا تصویب شود، انتخابات در زمان پیشنهادی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره برداشتن پل گیشا برای ساخت زیرگذر گفت: در گذشته تصمیم بر این بود که به گونه‌ای عملیات ساخت زیرگذر انجام شود که پل برداشته نشود.

هاشمی ادامه داد: با توجه به احساس خطر و پیشگیری از خطرات احتمالی و اینکه معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران نتوانسته تمهیدات لازم را انجام دهد که همزمان با تردد روی پل عملیات اجرای در زیر زمین انجام شود، تصمیم بر این شد پل گیشا برداشته شود و پس از اتمام کار پل با تغییراتی متصل شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها