روحانیون استان یزد حماسه سوم خرداد را گرامی می‌دارند

نهادهای مرتبط با روحانیون و امور مساجد استان یزد در جلسه‌ای با حضور امام جمعه استان درباره برگزاری مراسم‌های بزرگداشت حماسه سوم خرداد گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۴۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ - 14May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، در آستانه سالگرد حماسه سوم خرداد صبح امروز (سه‌شنبه) با هماهنگی سازمان روحانیون اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد جلسه‌ای در محل دفتر حجت الاسلام ناصری نماینده ولی‌ فقیه در استان یزد برگزار شد.

در این جلسه شیوه‌های گرامی‌داشت سالروز حماسه سوم خرداد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست، سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با ارائه مباحثی بر اهمیت حضور روحانیون در برگزاری گرامیداشت سوم خرداد تأکید کرد و سپس حجت الاسلام خسروی مسئول سازمان روحانیون این اداره‌کل گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این سازمان طی سال گذشته را ارائه کرد.

در ادامه ضمن قرائت نامه ابلاغی از مرکز روحانیون درباره‌ چگونگی اجرای موارد ابلاغ‌ شده تبادل‌نظر کرده و با عنایت به حضور حجت الاسلام ناصری مصوبات قابل‌ توجهی تصویت شد.

حاضران جلسه که از نهادهای مرتبط با روحانیون و امور مساجد بودند ضمن پذیرش موارد ابلاغی مقرر کردند تا در تاریخ 4 خرداد مراسمی به مناسبت حماسه سوم خرداد برگزار و ضمن آن از یکی از روحانیون رزمنده استان تقدیر شود.

سخنرانی روحانیون رزمنده پیشکسوت در نماز جمعه‌های استان، دیدار با روحانیون رزمنده و پیشکسوتان استان با حضور امام‌ جمعه، همکاری سازمان تبلیغات در توجیه ائمه جماعت در خصوص سوم خرداد، حضور روحانیون در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر مراسم‌هایی است که مقرر شد به مناسبت ایام الله سوم خرداد صورت پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار