نمایش انیمیشن سینمایی «فیلشاه» در بازار جشنواره «کن»

انیمیشن سینمایی «فیلشاه» جمعه ۱۷ می ۲۰۱۹ در پردیس سینمایی Palais Cinema واقع در شهر «کن» به نمایش در می‌آید.
کد خبر: ۳۴۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ - 14May 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، انیمیشن سینمایی «فیلشاه» جمعه ۱۷ می ۲۰۱۹ در پردیس سینمایی Palais Cinema واقع در شهر کن به نمایش در می‌آید.

«هنر پویا» به عنوان کمپانی سازنده این انیمیشن با نمایش «فیلشاه» در بازار بین‌المللی جشنواره فیلم کن، به تکمیل برنامه‌های توسعه بازار بین‌المللی محصولات خود می‌پردازد.

حامد جعفری، مدیرعامل هنر پویا و تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «فیلشاه» با اعلام این خبر اظهار داشت: هنرپویا با حضور در بازار‌ها و فستیوال‌های بزرگ سینمایی توانسته است، تعاملات خوبی را با پخش کنندگان و حتی تولیدکنندگان فیلم‌های سینمایی و انیمیشن داشته باشد. تاکنون چند قرارداد خارجی برای پخش محصولات سینمایی هنرپویا شامل «شاهزاده روم»، «فیلشاه» و «انقراض» در خارج از مرز‌های ایران به امضا رسیده که ان شاءالله با نزدیک شدن به موعد اجرای هر یک از این قراردادها، اخبار آن را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

انیمیشن «فیلشاه» محصول گروه هنرپویا به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری است که نوروز ۹۷ در سینما‌های سراسر کشور اکران شد و با استقبال خانواده‌ها توانست به فروش بیش از ۸.۵ میلیارد تومانی دست یابد.

این انیمیشن سینمایی توانسته لقب پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین انیمیشن سینمای ایران که تا پیش از آن متعلق به انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» بود را از آن خود کند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار