دریادار خانزادی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم توسط نداجا

فرمانده نداجا گفت: نیروی دریایی ارتش به منظور ارائه خدمات بهداشتی در مناطق کمتربرخوردار و محروم دو بیمارستان را در بندرعباس و کنارک در دست احداث دارد.
کد خبر: ۳۴۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 17May 2019

ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم توسط نداجاامیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بهداشت به مناطق محروم اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش به منظور ارائه خدمات بهداشتی در مناطق کمتربرخوردار و محروم دو بیمارستان را در مناطق بندرعباس و کنارک در دست احداث دارد که کار ساخت آن تقریبا به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکنون مسئولان وزارت بهداشت از این بیمارستان‌ها بازدید داشته‌اند، افزود: وزارت بهداشت در خصوص تجهیز  این دو بیمارستان قول‌هایی به ما داده است و امیدواریم که حداکثر در اوایل نیمه دوم سال جاری، کار تجهیز این دو بیمارستان با سرعت پیش رفته باشد.

دریادار خانزادی افزود: تمامی کارکنان نیروهای مسلح حاضر در منطقه ازجمله کارکنان نیروی دریایی و مردم خوب منطقه مکران و بندرعباس می‌توانند از امکانات و ظرفیت بزرگ پزشکی که نیروی دریایی در این مناطق ایجاد کرده است، استفاده کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها