سردار رضایی:

علی‌رغم تهدیدات، امنیت خوبی در مرز‌ها حاکم است

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: علی‌رغم تهدیدات موجود، امنیت خوبی در مرز‌های کشور حاکم است.
کد خبر: ۳۴۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ - 14May 2019

علی‌رغم تهدیدات، امنیت خوبی در مرز‌ها حاکم استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا با آیت‌الله «موسوی‎فرد» نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک انتصاب امام جمعه اهواز گفت: توفیقی شد که مقام معظم رهبری جنابعالی را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان خوزستان انتخاب کردند.

وی افزود: علی‏‎رغم تهدیدات موجود، امنیت خوبی در مرز‌های ایران اسلامی حاکم است و این به برکت ارتباط مطلوب رهبری و ملت است که ما را شکست ناپذیرکرده است.

سردار رضایی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که می‌فرمایند مرزبانان مظلومند و شهدای آن‌ها هم مظلومند افزود: تامین نظم و امنیت مهم و حیاتی است و مرز‌های ایران اسلامی به دلیل حضور فعال و قدرتمند مرزبانان و مرزنشینان در سراسر کشور از امنیت مطلوبی برخوردار است.

فرمانده مرزبانی ناجا روابط ایران با کشور عراق و ترکیه را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: علی‌رغم فتنه‌های عمیق بیگانگان، کشور عراق در ایام اربعین نیز همکاری بسیار خوبی با مرزبانان و زائران داشت.

وی با بیان اینکه در مرز‌های شمالی نیز همکاری و تعامل مطلوبی برقرار است، ادامه داد: در مرز‌های شرقی (پاکستان و افغانستان) نیز کار‌های بسیار خوبی انجام شده و تلاش ما برای مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر با قدرت ادامه دارد.

سردار رضایی تاثیر روابط دیپلماتیک در امنیت مرز‌های کشور را مشهود دانست و گفت: با همتایان خود در کشور‌های همسایه همکاری‌های بسیار خوبی داریم تا امنیت مطلوبی در سراسر مرز‌های ایران اسلامی برقرار کنیم و از ورود بیگانگان به کشور جلوگیری کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: علی رغم تمام سختی‌ها و شرایط سخت خدمت در مرز، مرزبانان ما با روحیه دفاع مقدسی از مرز‌های کشور پاسداری و حراست می‌کنند.

آیت‎الله موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز نیز در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به فرمانده مرزبانی ناجا از مرزبانان کشور تقدیر کرد و گفت: خدمت در مرزبانی توفیق بزرگی است و شما مرزبانان در عمق مشکلات پیروز هستید چراکه مشمول دعای امام سجاد (ع) و ائمه اطهار هستید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار