مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول خبر داد؛

برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب به مناسبت چهارم خرداد در دزفول

سرهنگ بهزاد جولایی گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب به مناسبت چهارم خرداد با برخورداری از 2 هزار عنوان کتاب و ۳۰ هزار بن خرید کتاب از یکم تا هفتم خرداد در حسینیه ثارالله دزفول برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۴۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ - 14May 2019

برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب به مناسبت چهارم خرداد در دزفول

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول امروز در سومین جلسه هماهنگی چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با وجود نزدیک شدن به چهارم خرداد، متأسفانه فضاسازی شهری تاکنون مناسب و در خور شأن این مناسبت ارزشمند نبوده که لازم است شهرداری دزفول در این زمینه تسریع کند.

وی با اشاره به آغاز ویژه برنامه‌های چهارم خرداد، افزود: یکم خرداد، همایشی تحت عنوان رسانه و فضای مجازی در خصوص نحوه عملکرد رسانه‌ها در ۴۰ سال انقلاب در مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول با حضور فعالان رسانه و فضای مجازی برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول با بیان اینکه ویژه برنامه همایش چهارم خرداد ماه ساعت ۲۱:۳۰ شنبه چهارم خرداد در حسینیه ثارالله دزفول برگزار می‌شود، تصریح کرد: انتخاب سخنران این همایش در دستور کار است و تلاش می‌شود از یک شخصیت برجسته کشوری برای حضور و سخنرانی در این همایش دعوت به عمل آید.

جولایی از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب با ۶۰ درصد تخفیف به مناسبت چهارم خرداد نیز خبر داد و گفت: این نمایشگاه با برخورداری از دو هزار عنوان کتاب و ۳۰ هزار بن خرید کتاب از یکم تا هفتم خرداد در حسینیه ثارالله دزفول برپا خواهد شد.

وی متذکر شد: عناوین و محتوای کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه در زمینه‌های مختلفی همچون رمان، داستان، جامعه شناسی و روان شناسی است؛ ضمن اینکه با توجه به مناسبت چهارم خرداد، تعداد کتاب‌های مرتبط با ابعاد مختلف دفاع مقدس در این نمایشگاه بیشتر و پر رنگ تر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها