سردار ذوالقدری خبر داد؛

کشف 60 کیلو شیشه از توزیع‌کننده مشروبات الکلی

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف 60 کیلوگرم مواد روانگردان شیشه از یک سوداگر مرگ خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ - 14May 2019

کشف ۶۰کیلو شیشه از توزیع‌کننده مشروبات الکلیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «علی ذوالقدری» رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ با اعلام خبر بازداشت یک سوداگر مرگ درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: با دریافت خبری درباره تهیه و توزیع مشروبات الکلی توسط فردی به نام «بهنام» با یک دستگاه خودروی وانت در محدوده‌های غرب تهران و تحت پوشش تعمیرکار و نصاب در و پنجره، موضوع در دستور کار مأموارن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: تحقیقات پیرامون شناسایی این متهم آغاز و در طول تحقیقات مشخص شد که این متهم علاوه بر توزیع مشروبات الکلی در امر تهیه و توزیع موادمخدر روانگردان از جمله شیشه نیز فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت با انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس، مخفیگاه متهم را در محدوده بزرگراه ستاری شناسایی کردند، گفت: ماموران بهنام را در مخفیگاهش دستگیر و خودروی متهم را نیز توقیف کردند.

سردار ذوالقدری ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از اهالی مجمتع محل اختفای متهم، مشخص شد که یکی از انباری‌های این ساختمان محل انبار کردن مشروبات الکلی و موادمخدر است که بنابر هماهنگی توسط مراجع قضایی این انباری مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن 70 بطری مشروب الکلی کشف و در بازرسی از خودروی متهم نیز 60 بسته یک کیلوگرمی حاوی مواد رونگردان صنعتی (شیشه) کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به انتقال مواد مخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، گفت: در تحقیقات بعدی مشخص شد مواد روانگردان مذکور از شرق کشور وارد شده تا در اختیار توزیع‌کنندگان و خرده فروشان موادمخدر قرار گیرد.

وی افزود: متهم با انتقال به پلیس امنیت عمومی پایتخت به جرم خود اعتراف کرد و در بررسی سوابق وی مشخص شد حدود ده دستگاه خودروی لوکس خارجی به نام وی شماره‌گذاری شده که در تحقیقات تکمیلی تراکنش‌های بانکی با مبالغ بالای ارزی به دست آمد که حکایت از آن دارد که متهم با باند‌های تهیه و توزیع موادمخدر، مشروبات الکلی و خرید و فروش خودرو‌های لوکس مدل بالا در ارتباط بوده و در ازای خرید و فروش موادمخدر و روانگردان اقدام به خرید و فروش خودرو‌های لوکس مدل بالا می‌کرده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت متذکر شد: با توجه به جرایم متعدد متهم و همچنین احتمال ارتباط وی با باند‌های مذکور، وی با هماهنگی مرجع قضایی برای تحقیقات پیرامون جرایم احتمالی دیگر، در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها