مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

فرمول خودباوری ما را در تمامی عرصه‌ها پیروز می‌کند

«حسن کاملی‌فر» گفت: ما می‌توانیم با فرمول خطاناپذیری که بنیانگذار انقلاب اسلامی برای ما ترسیم کرده در همه عرصه‌ها پیروز شویم و آن فرمول خودباوری است.
کد خبر: ۳۴۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ - 15May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام «حسن کاملی‌فر» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در گردهمایی حلقات صالحین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تبریز اظهار داشت: ماه رمضان فرصت مغتنمی است تا انسان نسبت به انجام اعمال عبادی و ابراز بندگی در مقابل خداوند متعال بپردازد.

وی دوری از گناه و محارم الهی و اخلاص در عمل را از الزامات بهره‌مندی از فرصت‌ها و فضائل ماه مبارک رمضان خواند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: گناه کردن موجب می‌شود نورانیتی که در وجود انسان وجود دارد و با آن صراط مستقیم را تشخیص می‌دهد و قدرتی را که انسان در مقابل سختی‌ها و دشواری‌ها برای مقابله با آن‌ها از خود نشان می‌دهد از بین برود.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود توجه به مسائل معنوی را یکی از سرفصل‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی توجه و تاکید به مسائل دینی و معنوی و اخلاقی است که سبب موفقیت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی شده است.

کاملی‌فر توجه و تاکید بر خودباوری و اعتماد به نفس و امید به آینده را یکی دیگر از سرفصل‌های بیانیه گام دوم انقلاب عنوان و توضیح داد: ما می‌توانیم با یک فرمول خطاناپذیری که بنیانگذار انقلاب اسلامی برای ما ترسیم کرده در همه عرصه‌ها پیروز شویم و آن فرمول خودباوری و ما می‌توانیم است.

وی با بیان اینکه امروز ما بیش از هر زمان دیگری به روحیه خودباوری نیازمندیم، متذکر شد: در حال حاضر که دشمنان انقلاب اسلامی با ترفند تحریم اقتصادی درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، همه مسئولان و مدیران عرصه‌های اقتصادی باید با روحیه انقلابی و اعتماد به نفس بیشتر و کار جهادی یک قدرت باز دارنده درون‌زایی اقتصادی را در مقابل هجمه‌های دشمنان ایجاد کنند.

این مسئول در پایان تمام دانشجویان بسیجی را به تلاش بیش از پیش در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی فراخواند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار