عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مهم‎ترین مؤلفه مقابله با شیطنت‎های دشمن عمل به منویات مقام معظم رهبری است

شهروز برزگر گفت: مهم‌ترین نسخه برای مقابله با تمام تحرکات و شیطنت‌های آمریکایی‌ها پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۳۴۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ - 16May 2019

عمل به منویات رهبری مهم‎ترین نسخه شفابخش در مقابله با شیطنت‎های آمریکاستشهروز برزگر عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه ترامپ می‎خواهد با اعمال تحریم، مقامات جمهوری اسلامی را وادار به مذاکره با آمریکا کند، اظهار داشت: آن‌ها گمان می‌کنند که ایران به‌واسطه تهدیدها و تحریم‌ها به سطوح می‌آید و برای رفع موانع تن به ذلت می‌دهد.

وی گفت: رئیس جمهور کنونی آمریکا خلق و خوی کاسب‎گرایانه و دلالانه دارد و می‌خواهد مدام از کشورها باج بگیرد؛ لذا مقاومت ملت و کشور ما در برابر تمام زیاده‌طلبی دولتمردان آمریکایی، تفاوت میان کشورهای خودفروخته و ضعیف‌النفس با کشوری که سند حقانیت، عزت و شرفش دوران هشت سال دفاع مقدس است، را نمایان کرد.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی، منجر به خشم و کینه آمریکایی‌ها شده و همین مساله آن‌ها را در حسرت ضربه زدن به کشورمان تحریک می‌کند، تصریح کرد: اینکه می‌گوییم اقدامات آمریکایی‌ها علیه ملت و کشورمان به ثمر نمی‌رسد، شعار و کلماتی بر روی ‌‌کاغذ نیست؛ چراکه آمریکایی‌ها با تشکیل جریان تکفیری داعش قصد به آشوب کشاندن کشورمان را داشتند که این امر با بصیرت و مجاهدت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای کشور در نطفه خفه شد. درحقیقت آن‌ها هدف بزرگی همچون هدایت جریان انحرافی و تکفیری داعش به ایران را در سر داشتند.

وی با توجه به این نکته که نباید به واسطه فشار اقتصادی و معیشتی که به دلیل کینه‌ورزی آمریکایی‌ها بر ملت و کشور ما تحمیل شده است، تصور کنیم که دولتمردان آمریکایی به خواسته‌ها و اهدافشان در مقابله با ایران دست پیدا کرده‌اند، گفت: عده‌ای در داخل کشور بر این باورند که عمده مشکلات جاری کشور به واسطه تحرکات آمریکاست؛ کسی منکر ذات خبیث و پلید دولتمردان این کشور نیست، اما نباید آمریکا را بزرگ جلوه دهیم؛ آن‌ها حقیرتر از آن هستند که بر ملت و کشور ما در عرصه‌های مختلف اثرگذار باشند؛ لذا علت اصلی ظهور و بروز مشکلات را باید در ناتوانی برخی مدیران و مسوولان جستجو کرد.

برزگر خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نسخه برای مقابله با تمام تحرکات و شیطنت‌های آمریکایی‌ها پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است که اگر مسوولان بیانات ایشان را به طور جدی سرلوحه ‌کارهایشان قرار دهند، قطعا خواهیم دید که نابسامانی‌ها یکی پس از دیگری مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار