بیمقدار در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تهدیدات آمریکا برایمان تازگی ندارد/ اولین اولویت مسئولان نظام حفظ منافع ملی است

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تهدیدات آمریکا برایمان تازگی ندارد و آنان سال‌هاست به طرق مختلف ضدیت‌شان را با ایران به تصویر می‌کشند.
کد خبر: ۳۴۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵ - 25August 2019

«شهاب‌الدین بیمقدار» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز با تاکید بر لزوم حفظ اتحاد ملی در برابر تهدیدات دشمنان نظام اسلامی اظهار داشت: در شرایطی که آمریکایی‌ها با ایجاد جو روانی درصدد ایجاد شکاف ارتباطی میان ملت و دولت هستند، نباید با هجمه به مسئولان، آنچه دشمنان می‌خواهند را محقق کرد.

وی افزود: دشمنی آمریکا با ایران تمام نمی‌شود و آنچه در روزهای اخیر گذشت، برایمان تازگی ندارد؛ سال‌هاست آمریکایی‌ها به طرق مختلف ضدیت‌شان را با ایران به تصویر می‌کشند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تهدیدات ترامپ توخالی است و هیچ خطری ایران را تهدید نمی‌کند، خاطرنشان کرد: نه‌تنها ترامپ بلکه رؤسای جمهور قبلی آمریکا نیز با مشاهده مقاومت ایرانی‌ها در برابر زیاده‌خواهی و زورگویی‌هایشان روی به تهدید و تحریم آورده‌اند اما نظام ما همچنان پابرجاست.

وی تاکید داشت: مسلماً تحرکات ناوهای آمریکایی در خلیج فارس و تهدیدات آنان در تصمیمات مسئولان نظام تاثیری نخواهد داشت و آنان موضعی را اتخاذ می‌کنند که منافع ملت ایران را تامین می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار