مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت یادمان شهدای گمنام در اجرای برنامه‌های فرهنگی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: از ظرفیت یادمان‌های شهدا به خصوص یادمان شهدای گمنام تپه نورالشهدای گرگان جهت برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در طول سال استفاده شود.
کد خبر: ۳۴۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ - 15May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، در راستای امضای تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های فرهنگی و مذهبی، جلسه‌ای با حضور سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و حجت‌الاسلام «سلیمانی‌فرد» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان برگزار شد.

استفاده از ظرفیت یادمان شهدای گمنام در اجرای برنامه های فرهنگی

در ابتدای این جلسه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان اظهار داشت: تفاهم‌نامه امروز با هدف تعمیق فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی است تا بتوانیم در یادمان های شهدای گمنام با طرحی جامع و منسجم، این اهداف را با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیاده‌سازی کنیم.

در ادامه سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان گفت: این تفاهم‌نامه همکاری با موضوعات مشارکت در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، همکاری در برگزاری همایش‌ها با موضوع دفاع مقدس در سراسر استان، تشکیل انجمن یاوران وقف، مشارکت در برگزاری یادواره شهدا و استفاده از ظرفیت یادمان‌های شهدا به خصوص یادمان شهدای تپه نورالشهدای گرگان جهت برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در طول سال خواهد بود.

استفاده از ظرفیت یادمان شهدای گمنام در اجرای برنامه های فرهنگی

استفاده از ظرفیت یادمان شهدای گمنام در اجرای برنامه های فرهنگی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار