معاون بنیاد شهید مازندران خبر داد؛

تخصیص هزار و ۸۱۷ فقره وام مسکن برای ایثارگران مازندران

«حسین اصغری» از تخصیص اولیه هزار و ۸۱۷ فقره وام مسکن برای جامعه ایثارگری استان مازندران خبر داد.  
کد خبر: ۳۴۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ - 15May 2019

تخصیص هزار و 817 فقره وام مسکن برای ایثارگران مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسین اصغری» معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از تخصیص اولیه هزار و 817 فقره وام مسکن برای جامعه ایثارگری استان خبر داد و اظهار داشت: تعداد هزار و 137 تن از پدران، مادران، همسران و فرزندان معظم شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز مازندران جهت دریافت وام مسکن به بانک‌های عامل صادرات، ملت، رفاه کارگران، سپه، تجارت، مسکن و ملی معرفی شدند.

اصغری در خصوص نحوه پرداخت وام مسکن به ایثارگران گفت: معرفی شدگان به بانک‌های عامل بر اساس ثبت‌نام ایثارگر در سامانه سجایا و خروجی اولویت‌های اول تا هشتم با اولویت پرداخت به ایثارگران گروه اولویت اول تا سوم صورت گرفته است.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: در راستای تعامل، هماهنگی و تسهیل در روند پرداخت وام به ایثارگران، جلسات حضوری و دو طرفه از سوی مدیر کل بنیاد شهید مازندران با مدیران بانک‌های عامل استان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در زمینه معرفی و تخصیص سهمیه ابلاغی وام مسکن به ایثارگران، جلسه کارگروه مسکن ایثارگران با هماهنگی بنیاد و نمایندگان بانک‌های عامل در استانداری تشکیل شد تا خللی در مراحل جذب و پرداخت وام مسکن به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران از سوی بانک‌ها ایجاد نشود.

معاون تعاون بنیاد شهید مازندران با اشاره به اینکه پس از معرفی ایثارگران عزیز به بانک‌های عامل، پیگیری جذب سهمیه‌های تخصیصی وام مسکن از ابتدا در دستور کار بنیاد بوده، عنوان کرد: همکاران بنیاد در ستاد استان و بنیادهای تابعه، با جدیت و نظارت کامل، سهمیه‌های تخصیصی وام مسکن ایثارگران را بصورت روزانه رصد می‌کنند تا حق ایثارگر تضییع نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها