مسیح کردستان-۱۳/ سردار کوثری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مردم کردستان از «شهید بروجردی» به نیکی یاد می‌کنند

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) گفت:‌ اقداماتی که شهید بروجردی در مناطق کردنشین کشور انجام داد، موجب شده تا اکنون مردم منطقه از این شهید سپاه اسلام و دورانی که وی در آن مناطق حضور داشت، به نیکی یاد کنند.
کد خبر: ۳۴۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۷ - 17May 2019

مردم کردستان از دوران شهید بروجردی به خوبی یاد می‌کنندسردار سرتیپ «محمد کوثری» جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره شهید بروجردی اظهار داشت: شهید بروجردی در دوران کودکی سختی‌های بسیاری متحمل شده بود که به واسطه تحمل همین مشکلات، در بزرگسالی انسانی کامل و دارای اخلاق حسنه شد و بسیاری از اشخاص را به سوی اسلام و انقلاب جذب کرد.

وی افزود: شهید بروجردی در دوران قبل از انقلاب، از مبارزان گروه «توحیدی صف» بود. ایشان تا آخرین لحظه عمر به دنبال خدمت به اسلام و مردم بود و در واقع همه وجودش را برای خدمت به مردم وقف کرده بود. وی در راه کمک به مردم منطقه «سازمان پیشمرگان کرد مسلمان» را بنا نهاد و بدین ترتیب، مردم کرد منطقه را مسلح کرد؛ چون به آن‌ها اطمینان داشت.

سردار کوثری در ادامه با تأکید بر اینکه شهید بروجردی در هر جا که حضور داشت با رفتار و اعمال خود آنجا را متحول می‌ساخت، بیان کرد: این شهید سرافراز سپاه اسلام همه هستی خود را برای دفاع از انقلاب و اسلام صرف کرد؛ لذا اقداماتی که در آن منطقه انجام داد، افراد بسیاری را از ارتکاب جرایم ضد امنیتی و دینی بر حذر داشت به همین جهت، چنانچه الان در منطقه کردنشین کشورمان از مردم درباره شهید بروجردی بپرسید، آن‌ها با نگاه خوبی از آن دوران و شهید بروجردی یاد می‌کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها