سرهنگ احمد بیطرفان:

۲۰ هزار زائر قمی در مراسم رحلت امام خمینی (ره) شرکت می‌کنند

جانشین فرمانده سپاه قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) گفت: ۲۰ هزار زائر قمی به همراه ۲ هزار نفر از عوامل برگزاری مراسم همزمان با سالروز رحلت امام به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۳۴۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ - 15May 2019

۲۰ هزار زائر قمی در مراسم رحلت امام خمینی (ره) شرکت می‌کنندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از تسنیم، سرهنگ احمد بیطرفان در جلسه ستاد تسهیلات زائران ویژه سال روز ارتحال امام خمینی (ره) که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد اظهار داشت: بیش از 250 نقطه برای اعزام زائران سالروز رحلت امام راحل در نظر گرفته‌ شده است.

وی با اشاره به لزوم حضور در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) افزود: در ثبت‌نام افراد نیز اولویت با افرادی بوده که برای نخستین بار در این مراسم شرکت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه قم تصریح کرد: برای اعزام 20 هزار نفر از قم در مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی 500 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته‌ شده است.

بیطرفان عنوان کرد: بیش از 22 هزار و 500 بسته افطاری برای زائرانی که در مراسم سالگرد امام خمینی(ره) در نظر گرفته‌ شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته 15 دستگاه از اتوبوس‌ها در مسیر با مشکل فنی همراه شده و با توجه به روزه‌دار بودن زائران مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شد.

جانشین فرمانده سپاه قم تصریح کرد: علاوه اعزام‌های متمرکز با اتوبوس‌های در نظر گرفته‌ شده بیش از 2 هزار نفر نیز به‌صورت شخصی در این مراسم حضور پیدا می‌کنند.

بیطرفان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حضور در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) گفت: 20 هزار زائر قمی به همراه 2 هزار نفر از عوامل برگزاری مراسم همزمان با سالروز رحلت امام به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اعزام زائران قمی به مرقد مطهر امام راحل بعد از نماز ظهر و عصر روز 14 خردادماه انجام می‌شود ، قبل از ساعت 17 و آغاز سخنرانی مقام معظم رهبری تمام زائران در مرقد امام راحل حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ 811

نظر شما
پربیننده ها