رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جبهه مقاومت تمام نقشه‌های آمریکا را خنثی کرد

قاسم ساعدی با بیان اینکه آمریکا تنها هدفی که در منطقه دنبال می‌کند تجزیه کشورهای اسلامی است، گفت: ایستادگی جبهه مقاومت تمام نقشه‌های آمریکا را خنثی کرد.
کد خبر: ۳۴۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ - 19May 2019

///قاسم ساعدی نماینده مردم شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به شیطنت‌های آمریکایی‌ها در منطقه اظهار داشت: آمریکا تنها هدفی که در منطقه دنبال می‌کند، تجزیه کشورهای اسلامی است که در این مسیر از پرداخت هزینه‌های گزاف دریغ نکرد؛ اما ایستادگی جبهه مقاومت تمام نقشه‌های آن‌ها را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه تمام تحرکات آمریکایی‌ها اعم از اعزام نیرو به منطقه و سایر اقدامات آن‌ها رصد می‌شود، گفت: حضور آمریکایی‌ها در خلیج فارس در واقع تهدیدی برای منطقه است. آمریکایی‌ها باید بدانند که اگر تخلفی در خلیج فارس از سوی آنها سر بزند و این تخلف منجر به درگیری شود، قطعا آتش این درگیری دامن آن‌ها و به ویژه رژیم صهیونیستی را خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ایران هیچ‌گاه شروع‎کننده جنگ نبوده و نخواهد بود، گفت: قرار نیست جنگی میان ما با آمریکایی‌ها صورت بگیرد؛ چراکه آنها عواقب ناگوار این پیامد را به خوبی می‌دانند؛ در حقیقت تنش آمریکا با ایران، تمام کشورهای جهان را درگیر می‌کند؛ چراکه 70 درصد اقتصاد جهانی به تنگه هرمز بستگی دارد و با شروع درگیری، این تنگه مسدود و اقتصاد جهانی فلج خواهد شد.

ساعدی گفت: تمام تحرکات آمریکایی‌ها برای این است که بتوانند به طرق مختلف قدرت از دست رفته خود را به رخ جهان بکشند؛ جنگی درنخواهد گرفت. نیروهای مسلح کشورمان ضمن اینکه اراجیف دولتمردان آمریکایی در خصوص ایجاد تنش و درگیری با ایران را بر نمی‌تابند، آمادگی هرگونه پاسخ کوبنده به اقدامات احتمالی آن‌ها را دارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با بیان اینکه ملت ما ملتی نیست که با تهدیدها و تحریم‌های غربی‌ها از وفای به عهد با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و امام راحل شانه خالی کنند،‌ گفت: اگر آمریکایی‌ها هنوز به شناخت دقیقی از ملت ایران نرسیده‌اند، عملکرد این ملت در دوران هشت سال دفاع مقدس را مطالعه کنند.

ساعدی، آمریکا را نه‌تنها دشمن تراز اول جمهوری اسلامی،‌ بلکه خطر و تهدیدی برای سایر کشورهای اروپایی دانست و گفت: آمریکا بداند که ایران همچون عربستان و حاکمان خودفروخته‌اش، جیره‎خور آن‌ها نیست؛ لذا در شکست دشمنان اقتدار خود را حفظ کرده و در ارتقای این مهم کوشا هستیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها