رئیس دانشگاه یاسوج تأکید کرد؛

ضرورت تسریع در تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

«احمد عریان» با اشاره به اینکه در طول سال‌های گذشته بسیاری از رزمندگان‌مان را از دست داده‌ایم، گفت: بر این اساس، نیاز است هر چه سریع‌تر نقش استان در دوران دفاع مقدس مستندسازی و تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس انجام شود.
کد خبر: ۳۴۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ - 15May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «احمد عریان» رئیس دانشگاه یاسوج عصر امروز در نشست کمیته تخصصی اسناد و مدارک دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بیش از 200 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس این استان به چاپ رسیده اما متأسفانه این استان هنوز نتوانسته است جایگاه واقعی خود در دوران دفاع مقدس را اثبات کند.

رئیس دانشگاه یاسوج افزود: نویسندگان و مورخین ما باید فداکاری‌های رزمندگان این استان در دوران دفاع مقدس را منعکس کرده و جایگاه استان را در این زمینه تبیین کنند.

عریان با اشاره به اینکه در طول سال‌های گذشته بسیاری از جانبازان و ایثارگران‌مان را از دست داده‌ایم، از سازمان‌ها، نهادها و ادارات مرتبط با حوزه دفاع مقدس خواست به منظور ثبت و ضبط خاطرات رزمندگا‌ن‌شان در دوران دفاع مقدس همکاری بیشتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: امیدواریم جلسات آینده کمیته تخصصی اسناد و مدارک دفاع مقدس استان در راستای تهیه جلد نخست کتاب دانشنامه استانی دفاع مقدس باشد و دیگر دغدغه جمع‌آوری اسناد را نداشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار