زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان:

فعالیت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ارزشمند و مقدس است

آیت‌الله موسوی جزایری در بازدید از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: با توجه به گزارشاتی که به من دادید بسیار خوشحالم که می‌بینم در همه زمینه‌ها به صورت علمی و اصولی کارهای خوبی را به انجام رساندید. کار شما در حوزه دفاع مقدس، ارزشمند و مقدس است.
کد خبر: ۳۴۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ - 15May 2019

کار شما در حوزه دفاع مقدس، ارزشمند و مقدس است

آیت‌الله «سیدمحمدعلی موسوی جزایری» عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: کار شما در حوزه دفاع مقدس، ارزشمند و مقدس است.

وی افزود: خوزستان محور و پایتخت دفاع مقدس بوده و هست و شما باید با تمام توان و انرژی در راه ثبت و ضبط و انتشار آثار و اسناد آن دوران تلاش کنید.

زعیم حوزه های علمیه خوزستان گفت: البته با توجه به شناختی که من از عملکرد مجموعه شما دارم و با توجه به گزارشاتی که به من دادید بسیار خوشحالم که می بینم در همه زمینه ها بصورت علمی و اصولی کارهای خوبی را به انجام رساندید.

آیت الله جزایری ادامه داد: به جد دنبال می کنم که 2 واحد درسی دفاع مقدس در حوزه های علمیه خوزستان بصورت منظم ارائه و تدریس شود تا نسل جوان طلبه و روحانی ما با رشادت ها و ایثارگری های آن دوران به خوبی آشنا شوند و آنرا به نسل های بعدی انتقال دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: سراغ دارم که مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس خوزستان هم با رشد نسبتا خوبی در حال ساخت است و برای بهتر شدن آن از خیلی شخصیت های لشکری و کشوری حتی مقام معظم رهبری نظر خواهی شده است، فلذا انتظار داریم که همه دستگاه های استان همت کنند تا این پروژه به بهترین شکل ممکن به اتمام برسد.

وی در پایان با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس عنوان کرد: به سراغ رزمندگان و بانوان آن دوران بروید و تا در قید حیات هستند، گنجینه خاطرات شان را ثبت و ضبط کنید. خیلی ها بودند که در زمان های بحرانی جنگ، شجاعانه رفتند و جنگیدند. همین سردار علیپور، مدیر کل شما هم از جمله جوانانی بود که در جبهه حضور تاثیر گذار داشت و بسیاری روحانیون و جوانان دیگر که باید خاطرات آنها گرفته شود تا به نسل های امروز و فردا منتقل شود و اسناد آنها در موزه به یادگار بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار