سردار غیب‌پرور:

امسال گروه‌های جهادی به 38 هزار گروه می‌رسد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال تعداد گروه‌های جهادی را از 11 هزار به 38 هزار گروه می‌رسانیم.
کد خبر: ۳۴۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ - 15May 2019

یه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز درحاشیه رونمایی از سامانه اطلس جهادی بسیج در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این اطلس ما راه را برای تمام کسانی که از اقصی‌نقاط کشور می‌خواهند در گروه‌های جهادی حضور داشته باشند باز کردیم، اظهار داشت: برداشت ما این است که حیات بسیج در خدمت به مردم است و یکی از بهترین عرصه‌ها، روی‌آوری و اقبال به گروه‌های جهادی است.

وی با بیان اینکه تا اواسط سال گذشته تعداد شش هزار گروه جهادی داشتیم و امروز این تعداد به ۱۱ گروه جهادی رسیده است، افزود: در جریان سیل فروردین امسال تعداد ۷۸ هزار نفر از مردم به ویژه جوانان فهیم و بصیر ما، در قالب گروه‌های جهادی به سیل‌زدگان خدمت کردند.

سردار غیب‌پرور ادامه داد:، اما برنامه ما در سال ۹۸ این است که ۱۱ هزار گروه جهادی را به ۳۸ هزار گروه برسانیم بدین ترتیب که هر پایگاه مقاومت یک گروه جهادی داشته باشد. البته ما ۵۱ هزار پایگاه مقاومت داریم که امسال تشکیل ۳۸ هزار گروه جهادی از آن‌ها شدنی است.

وی تصریح کرد: در جریان سیل اخیر، گروه‌های جهادی تخصص‌محور مورد استفاده قرار گرفتند و خدمات ارایه شده، متناسب با نیاز‌های احصا شده مردم منطقه بود.

وی سپس با بیان اینکه راه برون‌رفت از مشکلات، تکیه به توان داخلی است و این موضوع ابتدا باید از سوی مسئولان باور شود، عنوان کرد: امروز پنج میلیون دانشجو در کشور داریم که یک میلیون از آن‌ها در مقطع دکتری در حال تحصیل هستند یعنی اگر این آمار و ارقام را جلوی هر کسی بگذارید متوجه ظرفیت‌های عظیم کشور می‌شود؛ اما بن‌بست‌هایی در نظام اداری ما وجود دارد که رفع این بن‌بست‌ها خودش یک جهاد است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها