۲۰ هزار زائر از استان قم در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) شرکت می‌کنند

جانشین فرمانده سپاه استان قم از اعزام ۲۰ هزار زائر از این استان جهت شرکت در مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰ - 15May 2019

۲۰ هزار زائر از استان قم در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) شرکت می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «احمد بیطرفان» امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری اظهار داشت: امسال به دلیل همزمانی مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان، اعزام زائرین از هشت استان مجاور تهران به حرم امام راحل صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: تعداد زائرین حرم امام خمینی (ره) در روز ۱۴ خرداد از شهر قم، ۲۰ هزار نفر خواهند بود که دو هزار نفر از عوامل هم این زائرین را همراهی می‌کنند، اعزام زائرین به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل از شهر قم از ۲۵۰ نقطه انجام خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم تصریح کرد: زمان اعزام زائرین بعد از اقامه نماز عصر خواهد بود و تلاش می‌کنیم تا پیش از ساعت ۱۷ تمام زائرین قمی در مرقد امام راحل باشند.

وی با بیان اینکه بسته‌های افطاری برای زائرین در نظر گرفته شده، ادامه داد: علاوه بر اعزام بخش اعظمی از زائرین استان قم به حرم امام خمینی (ره) با صد‌ها دستگاه‌ها اتوبوس، دو هزار نفر از زائرین استان هم با خودرو‌های شخصی در این مراسم حضور پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار