برگزاری مراسم یادبود شهید «سید نورخدا موسوی»

مراسم یادبود شهید «سید نورخدا موسوی» در کنار مزار این شهید بزرگوار برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ - 18May 2019

برگزاری مراسم یادبود شهید «سید نور خدا موسوی»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد مراسم  یادبود شهید «سید نورخدا موسوی» با حضور برخی از مسئولان، دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای خواهران خرم آباد، کارکنان جمعیت هلال احمر لرستان و خانواده این شهید والا مقام در کنار مزار وی برگزار شد.

«کبری حافظی» همسر شهید «سید نورخدا موسوی» در حاشیه این مراسم اظهار داشت: شهید «سید نورخدا» یک فرد مومن و خوش اخلاق بود؛ ولی من ایشان را خوب نشناختم.

وی گفت: همسرم فرمانده یگان تکاوری زاهدان بود. ایشان دانشکده افسری را در تهران گذرانده بود و سال‌های آغازین زندگی مشترکمان نیز منزل ما در تهران بود. ثمره  این زندگی پر برکت یک پسر به نام «محمد» و  یک دختر به نام «زهرا» است.

همسر شهید «سید نورخدا موسوی» با بیان اینکه امنیت کشورمان مرهون شجاعت رزمندگان و خون شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت است، افزود: در زمان خدمت همسرم در «زاهدان»، مرزهای شرقی کشورمان ناامن بودند و گروهک تروریستی ریگی دست به خرابکاری می‌زدند.

حافظی  ادامه داد: آقا سید هیچ‌وقت از سختی‌ها چیزی به ما نگفت به نحوی که تا آخرین باری که ایشان به مرخصی آمدند، من فکر می‌کردم که ایشان در ناحیه انتظامی در داخل شهر «زاهدان» مشغول به خدمت است در صورتی که به مدت یک سال و هفت ماه در منطقه ای بسیار سخت خدمت کردند.

وی بیان کرد: گاهی اوقات، همرزمانش که شهید می‌شدند، اشاره ای  به حادثه می‌کرد، ولی مسئله را باز نمی‌کرد و از فعالیت تروریست‌ها چیز زیادی نمی‌گفت.

همسر شهید سید نورخدا موسوی گفت: آن زمان‌ که فضای مجازی به این شکل نبود بیشتر از طریق اخبار تلویزیون در جریان درگیری‌ها قرار می‌گرفتیم.

حافظی افزود: کتاب زندگی‌نامه ما و خاطراتی از همرزمان سید نورخدا که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان مراحل چاپ را می‌گذراند، در آینده نزدیک منتشر می‌شود و در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار