امیر نعمتی:

مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند/ رهنمودهای رهبر انقلاب آینده کشور را تضمین می‌کند

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تحلیل مسیر طی شده در 40 سال گذشته و بیان ضعف و قدرت‌ها، مسیر آینده انقلاب را تبین کرده‌اند.
کد خبر: ۳۴۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ - 16May 2019

مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند/ رهنمودهای معظم‌له آینده کشور را تضمین می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین همایش رویکردهای نهادینه‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ارتش جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز (پنج‌شنبه 26 اردیبهشت) در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاه افسری امام علی (ع) مزیت‌های بسیاری دارد و مورد توجه ویژه فرمانده معظم کل قوا است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب، گفت: جوانان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و دانشگاه امام علی (ع) با اهدای بیش از هزار و 100 شهید، یک الگوی بسیار مناسب برای جوانان در مسیر رسیدن به اهداف گام دوم انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تحلیل مسیر طی شده در 40 سال گذشته و بیان ضعف و قدرت‌ها، مسیر آینده انقلاب را تبین کرده‌اند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی همچنان با وجود مسائل مختلف اهداف و شعارهای خود مانند استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و حمایت از مظلومان جهان و استکبار ستیزی را دنبال می‌کند و دلیل دشمنی‌های دشمنان با ایران اسلامی همین اهداف و آرمان‌ها و حمایت از مظلومان جهان است.

امیر نعمتی با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: شاخص‌های مختلفی که در دفاع مقدس توانست موجب پیروزی ما در برابر استکبار جهانی شد، امروز هم می‌تواند پیروزی و موفقیت‌های روز افزون انقلاب اسلامی و برون رفت از مشکلات امروز شود. در دفاع مقدس به جوانان معتقد و دانا اعتماد شد در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز محور اصلی جوانان هستند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مبانی تاکید شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری وحدت و یکپارچگی و نماد موفقیت در دفاع مقدس است، در گام دوم انقلاب اسلامی برای غلبه به دشمنان ما بیش از پیش نیازمند وحدت و یک‌دلی هستیم.

امیر نعمتی گفت: دفاع مقدس امیدواری به داخل و قطع امید به بیگانه را به ما آموخت، امروز نیز اگر می‌خواهیم موفق باشیم باید بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی امید به توانمندی‌های داخلی داشته باشیم.

وی با اشاره به دیدار چند روز پیش مقام معظم رهبری با دست‌اندرکارن نظام و تاکید ایشان بر اعتماد به مردم گفت: دفاع مقدس به ما نشان داد که هرگاه به مردم اعتماد کنیم می‌توانیم موفق باشیم، در اقتصاد نیز اگر به مردم اعتماد کنیم می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

وی افزود: ایثار و از خودگذشتگی و روحیه جهادی در دوران دفاع مقدس سبب پیروزی بر دشمنان و دستیابی به آرمان‌های انقلابی شد؛ و امروز نیز با بهره‌گیری از همین اوصاف که برگرفته از هویت انقلابی ما است می‌توانیم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را به منصه ظهور برسانیم.

جانشین فرمانده نزاجا رمز اصلی پیروزی در دوران دفاع مقدس را ولایت‌مداری و ولایت محوری عنوان کرد.

وی با اشاره به سخنان فرمانده معظم کل قوا گفت: ایشان فرمودند که «نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره خواهیم کرد» و شما مطمئن باشید اگر دشمن توان استفاده از گزینه نظامی را داشت، دست به دامن دیگران نمی‌شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار