سردار سه‌دهی:

قدرت و امنیت در سایه قدرت الهی و بر مبنای توانمندی داخلی است

رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیرو‌های مسلح گفت: ما قدرت و امنیت را در سایه قدرت الهی و بر مبنای توانمندی‌های بومی و داخلی می‌دانیم و معتقدیم امنیت به معنای نبود تهدید و آنچه غربی‌ها می‌گویند نیست.
کد خبر: ۳۴۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷ - 16May 2019

قدرت و امنیت در سایه قدرت الهی و بر مبنای توانمندی داخلی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «عباس سه‌دهی» رئیس دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح در اولین همایش رویکردهای نهادینه‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ارتش جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز در دانشگاه امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مسائل و محورهای اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حفظ استقلال کشور است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اصول مکتب دفاعی ایران اسلامی بر مبنای دیدگاه‌های ولایت فقیه، حفظ استقلال و نفی استکبار جهانی است.

سردار سه دهی با اشاره به خدمات رزمی و امدادی و عملیاتی ارتش در 40 سال گذشته گفت: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح در طول چهار دهه گذشته دستاوردهای بسیار عظیمی داشته که یکی از آن حفظ استقلال کشور و مقابله با ضد انقلاب در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و نقش موثر در دوران دفاع مقدس است که در این مسیر مقدس شهدای بسیاری فدای اسلام و حفاظت از کشور کرده است.

وی با مقایسه میان ارتش انقلابی و ارتش طاغوتی پیش از انقلاب گفت: ارتش پس از انقلاب 180 درجه با ارتش طاغوتی تفاوت دارد؛ چراکه ارتش طاغوتی در جهت اهداف و منافع استکبار جهانی گام برمی‌داشت، اما ارتش پس از انقلاب به نیرویی موثر تبدیل شد و در برابر استکبار که به دنبال تجزیه کشور بود با تمام قوا ایستاد و همچنین با ایثار و رشادت در دوران دفاع مقدس دشمن بعثی را زمین گیر کرد.

سردار سه دهی ادامه داد: ارتش با اتکا به کارکنان متدین، انقلابی که در 19 بهمن با امام بیعت کرند در این چهل سال دستاوردهای بسیار و عظیمی داشته اما متاسفانه از رشادت‌های ارتش در دفاع مقدس و بعد از آن کمتر گفته شده است.

رئیس دفتر دفتر ارتباطات مردمی نیروهای مسلح با اشاره به قدرت و ولایتمداری کارکنان ارتش جمهوری اسلامی، گفت: ارتش پای کار انقلاب و تابع محض ولایت است و بنده با یقین می‌گویم در گام دوم انقلاب هرگاه فرمانده معظم کل قوا اراده کنند، ارتش با اقتدار در میدان عمل حاضر می‌شود.

وی افزود: ارتش امروز به برکت انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف به خودکفایی رسیده است و با اتکا به توان متخصصان خود در سخت‌ترین شرایط تحریمی تمام تجهیزات دفاعی مورد نیازش را در حوزه‌های رزم زمینی، پدافندی، راداری، هوایی و دریایی تولید می‌کند.

سردار سه دهی گفت: برای اینکه بتوانیم به موارد تاکید شده در گام دوم انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم، باید استقلال علمی و فناوری را دنبال کنیم، اینگونه می‌توان به آرمان‌های انقلاب اسلامی دست یافت.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها