شهید صدوقی افتخار ایران اسلامی بود/ چهره خدیجه کبری (س) در اسلام غبار زدایی شود

مسئول دفتر شورای نگهبان در یزد با اشاره به مقام شهید صدوقی، گفت: شهید صدوقی نه تنها افتخار یزد بلکه افتخار ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۳۴۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ - 16May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ناصر محمدی در همایش (مادر امت) ام‌الشهیده ویژه برنامه بزرگداشت مقام شامخ حضرت خدیجه کبری (س)، یادواره 23 شهید زن استان یزد و سالروز شهادت آیت الله صدوقی که در مسجد روضه محمدیه برگزار شد، با بیان اینکه حضرت خدیجه کبری (س) در تاریخ اسلام بسیار مظلوم واقع شده است، اظهار داشت: حضرت خدیجه (س) یک بانوی فرهیخته بود که فداکاری‌های بسیاری برای دین مبین اسلام و حضرت رسول اکرم (ص)، انجام داد.

مسئول دفتر شورای نگهبان در یزد با اشاره به اینکه  حضرت خدیجه (س) یکی از چهار زن بزرگ تاریخ است. افزود: بنی‌امیه از جمله کسانی بودند که بیشترین دروغ را به اسلام و حضرت خدیجه (س)، بستند که متاسفانه  این موضوعات گاها  به کتاب‌های شیعیان نیز سرایت کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی حکومت آل پیغمبر (ص) است، تاکید کرد: خدیجه کبری در جمهوری اسلامی باید غبارزدایی شود؛ چراکه رهبر معظم انقلاب (مدظلله العالی) نیز بر این مسئله تاکید دارند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به مقام شهید صدوقی، خاطرنشان کرد: شهید صدوقی نه تنها افتخار یزد بلکه افتخار ایران اسلامی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار