نماینده ولی فقیه در مازندران:

قضات مسئولیت سنگینی برای تبلیغ دین اسلام دارند

آیت‌الله «نورالله طبرسی» با عنوان اینکه شغل قضاوت، سنگین و پرمسئولیت است، گفت: باید برای دین اسلام تبلیغ و ارشاد کرد و در این راستا، قضات مسئولیت خطیر و سنگینی دارند.
کد خبر: ۳۴۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ - 16May 2019

قضات مسئولیت سنگینی برای تبلیغ دین اسلام دارندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری مازندران که با حضور محسنی اژه‌ای معاون قوه قضائیه در ساری برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های حجت الاسلام تقوی فرد رئیس کل قبلی دادگستری استان اظهار داشت: ان‌شاءلله همه بتوانیم آن انتظاری که از دستگاه قضائیه وجود دارد را برآورده و در این راستا تلاش کنیم.

وی افزود: همه ما موظف به انجام وظیفه برای حفظ انقلاب اسلامی هستیم زیرا فلسفه وجودی دستگاه قضا، اجرای عدالت در جامعه است و قاضی باید عادلانه و حکیمانه و بدون حب و بغض قضاوت و داوری کند.

طبرسی، با عنوان اینکه شغل قضاوت، سنگین و پرمسئولیت است تصریح کرد: باید برای دین اسلام تبلیغ و ارشاد کرد و در این راستا، قضات مسئولیت خطیر و سنگینی دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، با اشاره به فعالیت ۶۰۰ قاضی و وجود بیش از ۳۰ شعبه قضائی در استان، خواستار تکریم و توجه به قضات در استان شد و گفت: وحدت و همدلی بین قضات امری مهم است.

در این مراسم از تلاش‌های حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد رئیس کل سابق دادگستری مازندران تقدیر و حجت الاسلام محمد صادق اکبری به عنوان رئیس کل جدید معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار