معاون‌ تعاون بنیاد شهید لرستان:

سیل اخیر به بیش از 940 خانواده‌ ایثارگر لرستانی خسارت وارد کرد

علی احمدپور گفت: سیل اخیر به بیش از 940 خانواده‌ ایثارگر خسارت وارد کرد که ‌از ‌این‌ تعداد ‌634 خانواده‌ آسیب جدی‌دیده‌اند به نحوی که بخشی از منزل مسکونی ‌و تمامی اموال‌ آن‌ها ‌از‌ بین‌ رفته‌ است.
کد خبر: ۳۴۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ - 16May 2019

سیل اخیر به بیش از 940 خانواده‌ ایثارگر لرستانی خسارت وارد کرد

به‌گزارش‌ خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «علی احمدپور» معاون‌ تعاون‌ و امور اجتماعی‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران ‌ اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته بیش از 900 خانواده ایثارگر لرستانی از‌ سیل اخیر دچار خسارت شدند و ‌از‌ این‌ تعداد ‌634 خانواده‌‌‌آسیب جدی‌دیده‌اند، به نحوی که بخشی از منزل مسکونی ‌و تمامی اموال‌ آن‌ها ‌از‌بین‌ رفته‌ است.

معاون‌ تعاون‌ و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، تصریح کرد: تاکنون 30 خانواده‌ از‌ آمار ارائه شده شناسایی‌شده ‌که منزلشان 100 درصد بر اثر سیل تخریب شده است.

احمدپور با اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و کارکنان ادرات ایثارگران شهرستان‌های سیل‌زده گفت: با توجه به عمق خسارت‌های وارده از سیل و عدم دسترسی به خانواده‌ها برای ‌تهیه‌ اسناد و مدارک و ارائه به شرکت‌ بیمه، تاکنون 246 پرونده تکمیل و به بیمه‌کوثر معرفی شده‌اند و مابقی درحال بررسی و تکمیل هستند.

وی افزود: مشکلاتی اعم از  از بین رفتن خطوط مخابراتی و مدارک و اسناد خانواده ها موجب کُندی تشکیل پرونده سیل زدگان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها