فرمانده سپاه جویبار:

بسیج همواره در دفاع از انقلاب و ولایت پیش قدم بوده است

سرهنگ مهرداد بابایی گفت: بسیج در طول این 40 سال ثابت کرد در دفاع از انقلاب و ولایت پیش قدم بود و به خوبی در برابر تهاجم نظامی و هجوم فرهنگی و توطئه‌های سیاسی علیه انقلاب اسلامی درخشید.
کد خبر: ۳۴۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳ - 16May 2019

بسیج دکترین دفاع موزاییکی را به خوبی اجرا کردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ مهرداد بابایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جویبار در جمع بسیجیان شهرستان جویبار با اشاره به اینکه ماه رمضان، ماه قرآن است اظهار داشت: رمضان از بهترین ماه‌های سال است و خداوند امتیازات فراوانی برای آن قائل شده است که در هیچ یک از ماه‌های دیگر به چشم نمی‌خورد.

وی بیان کرد: بسیج در طول این 40 سال ثابت کرد در دفاع از انقلاب و ولایت پیش قدم بود و به خوبی در برابر تهاجم نظامی و هجوم فرهنگی و توطئه‌های سیاسی علیه انقلاب اسلامی درخشید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جویبار افزود: بسیج در برابر حوادث و بزنگاه‌های مختلف به داد انقلاب رسید و همواره به گوش به فرمان امامین انقلاب اسلامی بودند.

این مسئول تأکید کرد: بسیج در سنگری در حال خدمت است که نوعی عبادت محسوب می‌شود و باید در این راه دائم الوضو باشد.

سرهنگ بابایی با بیان اینکه دشمنان کینه بسیج را در سینه دارند، ادامه داد: هر زمانی که دشمنان در سیاستی یا رویدادی شکست می‌خورند، همیشه اولین کسی که مورد انتقاد قرار می‌دهند بسیج و بسیجیان هستند.

وی گفت: بسیج توانسته دکترین دفاع موزاییکی را به خوبی اجرایی کند در دفاع موزاییکی نیروی انسانی در وهله اول و تجهیزات در وهله دوم حائز اهمیت بوده و هر استان و منطقه می‌تواند نیرو و امکانات لازم را برای دفاع فوری داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار