نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

وضعیت اشتغال با برنامه‎ریزی صحیح قابل حل است

آیت‎الله «غلامعلی صفایی بوشهری» گفت: وضعیت اشتغال نیز با یک برنامه‌ریزی صحیح قابلیت حل دارد ولی با این وجود دیده شد که عده ای از افراد شاغل نیز از کار بیکار شدند.
کد خبر: ۳۴۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ - 17May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‎الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‎‏های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: نظارت و مدیریت لازم بر بازار وجود ندارد و این مهم منجر به کاهش جدی قدرت خرید خانواده‎ها شده است.

وی گفت: برای نمونه در استان‌هایی که به وفور خرما یافت می‌شود همزمان با ماه رمضان و افزایش تقاضا برای خرید این محصول قیمت خرما بسیار افزایش پیدا کرد.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: گرانی خرما و کالاهای مورد نیاز خانواده ها نشان از نبود نظارت و سودجویی افرادی خاص است که باید در اسرع وقت نسبت به ساماندهی آن اقدام کرد.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: مسئولان چنانچه در عرصه‎های مدیریتی خود بخوبی عمل کنند مردم نیز حامی و پشتیبان آنها هستند.

خطیب نماز جمعه بوشهر ادامه داد: وضعیت اشتغال نیز با یک برنامه ریزی صحیح قابلیت حل دارد ولی با این وجود دیده شد که عده ای از افراد شاغل نیز از کار بیکار شدند.

وی گفت: فردی که به واسطه امنیت شغلی خود ازدواج و اقدام به دریافت وام می کند بدون شک با بیکار شدن وی کانون خانواده در معرض آسیب جدی قرار می گیرد.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: در شرایط کنونی با عملکرد جهادی باید به فکر مردم و بویژه جوانان بود نه اینکه با هر دلیل ممکن افراد شاغل نیز از کار بیکار شوند.

امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان ملی و بویژه استانی باید از بیکار کردن افراد شاغل بطور جد اجتناب و با اشتغالزایی طعم شیرین نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم به ارمغان آورند.

آیت الله صفایی بوشهری تاکید کرد: استان بوشهر ظرفیت های بسیار زیادی دارد که در صورت مدیریت صحیح و اصولی در این استان فرد بیکار نخواهیم داشت.

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: در این ماه مردم نیک اندیش باید اطعام ایتام و نیازمندان و همچنین کمک به ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرام غیرعمد را مورد توجه جدی قرار دهند.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع مسئولان نظام اظهار داشت: مسئولان باید خدمت صادقانه همراه با تسهیل گری در امور مردم را مورد توجه جدی خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: همچنین نظام اداری نیز با برون رفت از بروکراسی های زمان‎بر باید بیش از پیش خود را در خدمت به مردم ببیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها