استاندار مازندران:

معنای راستین روابط عمومی فداکاری و ایثار در جبهه کار است

«احمد حسین زادگان» در پیامی به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات گفت: معنای راستین روابط عمومی، همتراز عشق ورزیدن به تعهد انسانی و فداکاری و ایثار در جبهه کار است.
کد خبر: ۳۴۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ - 17May 2019

معنای راستین روابط عمومی فداکاری و ایثار در جبهه کار استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با صدور پیامی 27 اردیبهشت، روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

۲۷ اردیبهشت یادآور مجاهدات عاشقانه و خالصانه کسانی است که با پایداری و حضور شبانه روزی در سنگرهای خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عظمت و دشواریِ وظیفه و رسالت انسانی در عصر ارتباطات را معنا می‌بخشند. معنای راستین روابط عمومی، همتراز عشق ورزیدن به تعهد انسانی و فداکاری و ایثار در جبهه کار است.

دنیای امروز دنیای مشارکت عمومی و مردمی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش خصوصی برای شکوفایی و اعتلای اقتصادی است و هیچ دولتی با تکیه محض بر امکانات و ظرفیت‌های خود و به‌تنهایی قادر نیست به پیشرفت دست پیدا کند و قله‌های توسعه را یکی پس از دیگری در نوردد.

در چنین فضایی شرط اساسی موفقیت و اثرگذاری در اختیار داشتن رسانه‌های گروهی به‎منظور نفوذ در لایه‌های اجتماع و برنامه ریزی برای افکار عمومی و استفاده از توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها، منابع و ابزارهای اطلاع رسانی است و بی‌تردید توفیق یا عدم توفیق سیاست‌ها و برنامه‌های مدیران در فراهم کردن زمینه مشارکت و همکاری مردم مرهون توجه به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از مهم ترین بسترهای اطلاع رسانی و زنجیره اتصال سازمان‌ها و نهادها با افکار عمومی است که می تواند تاثیر بسزایی در جلب مشارکت و پاسخگویی به دغدغه‌های شهروندان و تقویت امید، اعتماد، همدلی و همفکری بیشتر بین مدیران و مردم داشته باشد.

امروز اطلاع رسانی صرفا در معنای مختصر و محدود ابلاغ و رساندن اخبار و رویدادها خلاصه و محدود نمی‌شود، بلکه سرعت و سبقت جویی در اطلاع رسانی و بکارگیری شیوه‌ها و قالب‌های خلاق، نوین و مبتکرانه خبر جریان خبر رسانی را به ابزاری برای مدیریت فضای اطلاع رسانی و سوق دادن افکار و مخاطبان جامعه به مسیری تبدیل کرده است که دنیای ارتباطات در جستجوی آن است.

باید اذعان کرد که روابط عمومی یک عنصر متصل به همه فعالیت های سازمان و طرفِ مشورت مدیران و جریانی مخلص، فداکار و پرتلاش در صحنه های مختلف کار سازمانی است.

نقش این واحد متعهد و مجاهد را در سیل اخیر نمی‌توان بهیچ روی در اطلاع رسانی بموقع و آگاهی بخشی بهنگام و درست به مردم و انعکاس خدمات و اقدامات دستگاه‌ها و نهادهای فعال در این بحران نادیده گرفت.

اینجانب 27 اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را به تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی بویژه به عناصر خدوم و پرتلاش مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و غیردولتی و پیشکسوتان این عرصه تبریک عرض می کنم و توفیق و بهروزی روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئالت می نمایم.

انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها با کار متشکل، ایده پردازی و حضور در همه عرصه های فعالیت سازمانی، بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، تکریم ارباب رجوع و رفتاری نیکو، جذب کننده و پسندیده به نقش و جایگاه خود بیش از پیش وقوف داشته باشند و مدیران نیز با تقویت این جایگاه و تجهیز این واحد مهم در سازمان، زمینه پویایی روابط عمومی‌ها را فراهم آورند و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان رونق تولید نامگذاری شده است، با تلاش مضاعفِ همه دلدادگان به آرمان‌های شهدا، امام شهدا و انقلاب اسلامی، شاهد توفیق بیش از پیش و روزافزون در بخش‌های مختلف باشیم. ان شاء الله تعالی

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار