امام جمعه خرم آباد:

هدف دشمن از جنگ روانی، منحرف کردن ذهن مسوولان از حل مشکلات اقتصادی است

آیت‌الله سید احمد میر عمادی‌ گفت: دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید با تلاش بیشتری کار کند و مردم نیز باید بدانند هدف اصلی جنگ روانی دشمن، منحرف کردن ذهن مردم و مسوولان از حل مشکلات اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۳۴۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ - 17May 2019

هدف دشمن از جنگ روانی، منحرف کردن ذهن مسوولان از حل مشکلات اقتصادی است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان  اظهار داشت: هفته آینده تولد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) است، به گفته اکثر صحابه ایشان شبیه‌ترین افراد به رسول اکرم (ص) بوده، همچنین ایشان مظهر بخشندگی و مهربانی اهل بیت بوده‌اند.

وی با بیان اینکه هفته آینده کمک به نیازمندان و فقرا اختصاص یافته است، افزود: توجه به فقرا، نیازمندان و یتیمان از مهمترین وظایف یک مسلمان بوده و این امر پسندیده را باید با فرهنگ سازی به یک عادت در جامعه تبدیل کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه مردم مناطق سیل‌زده استان برای شروع زندگی دوباره نیازمند کمک هموطنان هستند، افزود: مسوولان و مردم نباید کمک و رسیدگی به سیل‌زدگان را فراموش کنند، ضمن اینکه برای حل مشکلات آنها باید تیم‌های تخصصی در استان ایجاد شود.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه اسلام فاصله طبقاتی و اختلاف بین مسلمانان را قبول ندارد، تصریح کرد: رسول خدا در دوازدهم ماه رمضان میان مسلمانان پیوند برادری ایجاد کردند و خودشان نیز در همین راستا با حضرت علی (ع) پیمان اخوت منعقد کردند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای اساسی برای حل مشکلات جامعه ایجاد پیوند برادری میان افراد جامعه بوده زیرا با عهد اخوت مشارکت اجتماعی افزایش نمی‌یابد.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام، اظهار داشت: ایشان در فرمایشات خویش به مردم اطمینان دادند که جنگی بین ایران و آمریکا رخ نخواهد داد، علاوه بر این معظم‌له تاکید داشتند که با توجه به سیاست‌مداران آمریکایی مذاکره کردن با آن‌ها برای کشور سم است.

آیت الله میرعمادی افزود: ایران از نظر نظامی طی سال‌های پس از انقلاب پیشرفت چشم‌گیری داشته و آمریکا نیز از این قدرت ایران اطلاع دارد و در حادثه اسیر کردن نظامی‌های آمریکایی در خلیج فارس شاهد این قدرت بودیم، در همین راستا آمریکا توانایی حمله به ایران را ندارد.

وی با بیان اینکه اگر خلیج فارس برای ایران امن نباشد برای هیچ کشور دیگری نیز امن نخواهد بود، اظهار کرد: آسیب دیدن نفت‌کش‌ها در امارات، کار سرویس اطلاعاتی اسرائیل برای ایجاد تنش در منطقه است.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: تنها گزینه موفقیت ملت ایران در برابر آمریکا مقاومت بوده زیرا همگی شاهد این بودیم که پس از اینکه ایران از یکی از تعهدات خود در برجام خارج شد کشورهای اروپایی به تکاپو افتادند و آمریکا که ناوهای خود را به خلیج فارس فرستاده بود در میانه راه آن‌ها را بازگرداند.

آیت الله میرعمادی در  بخش پایانی خطبه‌ها خاطرنشان کرد: دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید با تلاش بیشتری کار کنند و مردم نیز باید بدانند هدف اصلی جنگ روانی دشمن، منحرف کردن ذهن مردم و مسؤولان از حل مشکلات اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها