امام جمعه گناوه:

مذاکره و معامله بر سر نقاط قوت خود نمی‌کنیم

حجت‌الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» گفت: ایران همواره خواهان مذاکره و تعامل با همه دنیا است اما بدنبال این نیست که بر سر نقاط قوت خود معامله و مذاکره‎ای کند. 
کد خبر: ۳۴۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ - 17May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‎الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه در خطبه‎های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: یکی از نکات مهم و ارزشمند فرامین رهبری در این دیدار تلاش دشمن برای ناامیدکردن و فاصله انداختن بین مردم و نظام بود که باید در برابر این ترفند ضمن آگاهی و هوشیاری اتحاد و مقاومت خود را بیش از پیش مستحکم تر کنیم. 

وی گفت: فرامین رهبرمعظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام بسیار ارزشمند، قابل دقت و تامل برای مسئولان و مردم است و باید نصب العین همگان قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه عده ای در فضای مجازی و رسانه ای بحث جنگ را راه انداخته و از آن هیولایی ساخته اند، گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب مردم مطمئن باشند جنگی در کار نخواهد بود. 

حجت‌الاسلام رکنی حسینی اضافه کرد: ایران همواره خواهان مذاکره و تعامل با همه دنیا است اما بدنبال این نیست که بر سر نقاط قوت خود معامله و مذاکره ای کند. 

وی گفت: هیچ کشوری در بحث موشکی و صنایع دفاعی مذاکره نمی کند و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. 

امام جمعه گناوه وظیفه دولتمردان را در مقابله با دشمن برنامه ریزی برای حل مشکلات اقتصادی عنوان کرد و افزود: مردم باید از مسئولان در حل مشکلات حمایت کنند. 

وی ادامه داد: از زمان ورود ملخ ها به منطقه مسئولان بسیار زحمت کشیده اند و مردم باید در امر مبارزه با این آفت پیشگام شوند. 

امام جمعه گناوه با اشاره به فرارسیدن هفته کمک به محرومان و ایتام گفت: از مردم این شهرستان بخصوص افرادی که داری تمکن مالی هستند انتظار است در این هفته به فقرا و ایتام کمک کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار