امام جمعه دیر:

ارتباطات سنگ بنای توسعه و پیشرفت جوامع بشری است

حجت‎الاسلام «سید علی حسینی» گفت: ارتباطات سنگ بنای توسعه و پیشرفت جوامع بشری است که باید از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به درستی استفاده شود.
کد خبر: ۳۴۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷ - 17May 2019

ارتباطات سنگ بنای توسعه و پیشرفت جوامع بشری استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‎الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه دیر در خطبه‎های نماز جمعه اظهار داشت: هجوم پوره ملخ صحرایی در زمین‌های کشاورزی شهرستان موجب دغدغه مردم و مسئولان شده که با توجه به اینکه مسئولان مبارزه جدی با این آفت در دستور کار قرارداده کشاورزان نیز با جهاد کشاورزی همکاری و امکانات خود را بسیج کنند.

امام جمعه دیر گفت: مسئولان در مبارزه با پوره ملخ صحرایی تلاش بیشتری کنند. 

وی گفت: مردم برخی از مناطق دیر با کمبود آب روبرو هستند که مسئولان باید تلاش بیشتری کنند.

امام جمعه دیر در رابطه با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت: ارتباطات سنگ بنای توسعه و پیشرفت جوامع بشری است که باید از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به درستی استفاده شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به هفته اکرام و ایتام افزود: طرح اکرام و ایتام و محسنین کمیته امداد امام کار بسیار پسندیده ای است که مردم باید با تاسی به امام مجتبی (ع) ایتام و نیازمندان را کمک کنند.

وی در رابطه با یاوه گویی های اخیر آمریکا اظهارداشت: اراده ملت ایران بر آمریکا برتری دارد و مسوولان مشکلات اقتصادی مردم را جدی بگیرند و با تدبیر و برنامه ریزی نقشه شوم دشمنان خنثی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار