امام جمعه شهرستان بجنورد:

آمریکا از ابتدا دشمن ایران بود و به یکباره دلسوز ایران نمی‌شود

امام جمعه شهرستان بجنورد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: آمریکا از ابتدا دشمن ایران بود و به یکباره دلسوز ایران نمی‌شود بلکه باج می‌خواهد و امروز جمهوری اسلامی به بلوغ کامل فکری رسیده است و زیر بار ظلم نرفته و نمی‎رود.
کد خبر: ۳۴۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ - 17May 2019

آمریکا از ابتدا دشمن ایران بود و به یکباره دلسوز ایران نمی‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت‎الاسلام و المسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» امام جمعه شهرستان بجنورد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به ولادت امام حسن (ع) اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اتفاقات در دوران امام حسن (ع)، صلح با معاویه بود که باعث شد باطن معاویه برای مردم آشکار شود.

وی بیان کرد: امام حسن (ع) الگوی مردم ایران است؛ ایرانیان پای تعهدات خود هستند و اگر دشمنی بخواهد به تعهدات خود پایبند نباشد، مانند هشت سال دفاع مقدس پاسخی دندان شکن به دشمن می‌دهیم.

حجت‎الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه امروز باطن آمریکا آشکار شده است، افزود: آمریکا جنگ‌طلب و زور گو است؛ مذاکراتی که ایران تاکنون داشته تنها برای مصلحت کشور بود اما آمریکا عهدشکنی و برجام را نقض کرد و تمام دنیا متوجه عهدشکنی آمریکا شدند.

امام جمعه شهرستان بجنورد ادامه داد: آمریکا از ابتدا دشمن ایران بود و به یکباره دلسوز ایران نمی‌شود بلکه باج می‌خواهد و امروز جمهوری اسلامی به بلوغ کامل فکری رسیده است و زیر بار ظلم نرفته و نمی رود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: ایشان مذاکره با آمریکا را سمی عنوان کردند؛ امروز ایران با داشتن نخبه در عرصه‌های مختلف، نیازمند هیچ کشوری نیست و زیر بار ذلت نمی‌رود بنابراین ایرانیان پای میز مذاکره با آمریکا نخواهند رفت.

حجت‎الاسلام یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: معدن‌های خراسان شمالی ظرفیت خوبی برای جذب سرمایه گذاران و اشتغالزایی هستند و بایستی از این گنج ها و سرمایه های استان جهت اشتغال زایی جوانان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی نباید دچار دست‌اندازهای اداری شوند و باید با ایجاد شرایط آسان در مجوزگیری پای فعالان اقتصادی و سرمایه گذارها را به خراسان شمالی باز کنیم تا این استان به تعبیر مقام معظم رهبری در ردیف 10 استان برتر کشور قرار بگیرد.

امام جمعه شهرستان بجنورد در پایان با اشاره به خرابی های سیل گفت: با مدیریت درست در کنار بازسازی مناطق سیل زده، اشتغالزایی و راه اندازی تولیدی‌ها نیز مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها