روابط عمومی‌ها در زنده نگه داشتن درس‌های دفاع مقدس نقش به سزایی ایفا می‌کنند

اهتمام قابل تحسین روابط عمومی‌ها در یادآوری و زنده نگه داشتن درس‌ها و عبرت‌های دوران دفاع مقدس و روحیه جهاد، ایثار، مقاومت و سلحشوری در جامعه، غیر‌قابل انکار است.
کد خبر: ۳۴۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ - 18May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

به فرموده مقام معظم رهبری روابط عمومی‌ها می‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کننده روش‌ها و نقص‌‌های دستگاه مربوطه خود باشند.

۲۷ اردیبهشت ماه سرفصلی از اخلاق، علم و هنر است و تاکیدات مقام معظم رهبری بر نقش روابط عمومی بیانگر اهمیت جایگاه روابط عمومی در پیشرفت یک کشور و نقش آنان در مسیر ارزیابی و مراقبت مسئولانه برای حرکت صحیح و موثر دستگاه‌‌های اجرایی در سطوح مختلف است.

بی‌شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده است.

روز روابط عمومی و ارتباطات متعلق به شاغلان یک حرفه نیست، بلکه یک ویژگی اخلاقی است و هر کسی در هر شغل و حرفه‌ای باید خویش را به آن مزین سازد.

اهتمام قابل تحسین روابط عمومی ها در یادآوری و زنده نگه داشتن درس‌ها و عبرت‌های دوران دفاع مقدس و روحیه جهاد، ایثار، مقاومت و سلحشوری در جامعه، برقراری پیوند و احساس تعلق بین نسل‌های امروز با دیروز میهن اسلامی در برابر دشمنی‌های بی‌شمار و گوناگون ضد بشری جبهه خبیث استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی غیر‌قابل انکار است.

آنان در عرصه‌های دفاع از انقلاب و آرمان‌های بلند شهیدان؛ بزرگترین نقش و تاثیر را در مسیر پیش روندگی انقلاب اسلامی و پویایی و بالندگی امت اسلامی با تکیه بر وصایای حکیمانه حضرت امام خمینی و راهبردها و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری دارند.

امید است بتوانیم با موضع گیری دقیق و هوشمندانه در این برهه از زمان که استکبار با تمام هجمه خود را برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی بکار گرفته و توطئه و مکر آنها را خنثی کرده و در اقتدار بخشی به حاکمیت و حکومت اسلامی در جامعه سهیم باشیم.

روابط عمومی و تبلیغات اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد این روز بزرگ را به همه کسانی که قلب‌شان برای اعتلای این کشور می‌تپد و دست و بازوی‌شان در مسیر توسعه و پیشرفت آن در کار و تلاش مداوم و سازنده است،‌ صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و توفیق روزافزون یکایک آنان را آرزو می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار