مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت سالروز سوم خرداد در خرمشهر

عریضاوی گفت: طبق برنامه‌ریزی بعمل آمده، به مناسبت سالروز سوم خرداد شاهد برگزاری برنامه‌های متعددی در سطح شهرستان خرمشهر هستیم.
کد خبر: ۳۴۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ - 18May 2019

اجرای برنامه های مختلف به مناسبت سالروز سوم خرداد در خرمشهر

«عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز ضمن تاکید بر کیفیت بخشی برنامه های ویژه سوم خرداد اظهار داشت: طبق برنامه ریزی بعمل آمده شاهد برگزاری برنامه های متعددی در سطح شهرستان خرمشهر هستیم.

وی افزود: یادواره شهدای دانشجو، غبارروبی گلزار شهدا، برنامه علمی رصد اجرام آسمانی با همکاری شهرداری و انجمن ستاره شناسی آسمان و مسابقات متنوع فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه هایی بودند که در این هفته شاهد برگزاری آنها در سطوح مختلف بودیم.

دبیر ستاد سالروز سوم خرداد خرمشهر گفت: با توجه به وجود ماه مبارک رمضان، محدودیت هایی در انجام برنامه ها داریم اما تلاش کرده ایم که در ساعات مناسب نسبت به انجام برنامه های مدنظر اقدام کنیم.

عریضاوی در پایان تصریح کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر نیز همچون همیشه و در این ایام آمادگی کامل دارد تا میزبان اقشار مختلف مردم باشد و در راه متعالی ساختن برنامه های مختلف سالروز سوم خرداد قدم بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار