برگزاری نشست اخلاق و بصیرت افزایی کارکنان حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری

نشست اخلاق و بصیرت‌افزایی ویژه کارکنان اداره‌کل‌حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در نیمه دوم ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۴۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ - 19May 2019

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌هایی برای کارکنان و سربازان این اداره‌کل برگزار می‌کند.

در این خصوص حجت‌الاسلام «جمشید باحور» مسئول عقیدتی و امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری به خبرنگار دفاع‌پرس گفت: برنامه جزءخوانی قرآن کریم همراه با آموزش قواعد و نکات تجویدی هر روز صبح از ساعت 7:15 الی 8:15 صبح در محل نمازخانه با حضور مدیرکل، کارکنان و نیرو‌های وظیفه برگزار می‌شود.

باحور ادامه داد: کلاس تفسیر و آموزش مفاهیم سوره «فرقان» همه روزه بعد از نماز ظهر و عصر با حضور همکاران پایور و وظیفه برگزار و در پایان این دوره تفسیری هم  با برگزاری مسابقه مربوطه جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

رئیس عقیدتی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: کلاس آموزش احکام ویژه سربازان وظیفه نیز دو روز در هفته برگزار می شود.

وی افزود: نشست اخلاق و بصیرت افزایی ویژه همکاران و خانواده‌‌های آنها با حضور استاد اخلاق حجت‌الاسلام «همتیان» معاون تهذیب حوزه علمیه استان قم نیز در نیمه دوم ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

باحور تصریح کرد: بیان احکام ویژه ماه مبارک رمضان بعد از نماز ظهر و عصر و  ویژه برنامه جشن میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در نیمه ماه مبارک رمضان از سایر برنامه‌های عقیدتی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار