امام جمعه اسلام آباد غرب:

بالاترین و بهترین مسافرت‌ها از این دنیا شهادت است

حجت‌الاسلام «محمد‌طه مهری» گفت: پدر و مادر و خانواده بزرگ شهدا قدر شهید و شهادت را می‌دانند و بالاترین و بهترین مسافرت‌ها از این دنیا همان شهادت است.
کد خبر: ۳۴۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ - 19May 2019

بالاترین و بهترین مسافرت‌ها از این دنیا شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «محمد‌طه مهری» امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب امروز در یادواره شهدای نیروی انتظامی این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: پدر و مادر و خانواده بزرگ شهدا قدر شهید و شهادت را می‌دانند و بالاترین و بهترین مسافرت‌ها از این دنیا همان شهادت است و در دین اسلام شهید و شهادت ارزش والایی دارد.

مهری افزود: بعد از 1400 سال از حادثه کربلا همچنان شور و شوق شهید کربلا زنده نگه‌داشته شده و یادواره شهدای کربلا در محرم و صفر هر سال گرامی داشته می‌شود و چنین یادواره‌هایی نشان از عظمت شهدا است، وظیفه ما همین زنده نگهداشتن یاد شهداست.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب اضافه کرد: جمع می‌شویم و یاد و نام شهدا را گرامی می‌داریم برای این است که از آنان الگو بگیرم و راه و رسم آنان را ادامه دهیم، یکی از درس‌های شهدا به ما و جامعه به یادگار گذاشتند درس مقاومت، استقامت، صبوری در مقابل دشمنانی است که این روزها در حال پیشبرد نقشه‌های خود هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها