ظهر امروز صورت گرفت؛

بازدید نماینده مردم شوشتر و گتوند از خبرگزاری دفاع مقدس

«سهراب گیلانی» نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.
کد خبر: ۳۴۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ - 19May 2019

بازدید نماینده مردم شوشتر و گتوند از خبرگزاری دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، سهراب گیلانی نماینده مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز (یک‎شنبه 29 اردیبهشت) از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.

بنا بر این گزارش، سهراب گیلانی در این دیدار ضمن گفت‌وگو با مسئولان خبرگزاری، با حضور در تحریریه دفاع‌پرس در جریان روند کار این خبرگزاری قرار گرفت و در سخنانی کوتاه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که خدا به بنده توفیق داد در خدمت شما عزیزان در مجموعه خبرگزاری دفاع مقدس باشم؛ باید بگویم که اینکار بسیار از دیدگاه مقام معظم رهبری عزیز است و ایشان بسیار زنده نگه داشتن یاد شهدا را توصیه کرده‌اند.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از بهترین کار‌هایی است که تاثیر بسیار مثبتی میان جوانان دارد.

سهراب گیلانی بیان داشت: نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی که دفاع مقدس را تجربه نکرده‌اند باید با فرهنگ ایثار و شهادت از طریق کار‌های فرهنگی آشنا شوند که خبرگزاری دفاع مقدس در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی همچنین با اشاره به نقش بسیج در جامعه گفت: بسیج یک سازمان مردمی است که باید بیشتر به آن و فعالیت‌هایش پرداخته شود.

گیلانی نماینده مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند گفت: بالای ۹۰ درصد از بسیجیان جوانان هستند و این موضوع اهمیت پرداختن به حوزه بسیج را می‌رساند، لذا از شما خواهش می‌کنم بسیج را در تمامی حوزه‌های خبری خود بگنجانید و بیشتر از قبل به آن بپردازید.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار