گام دوم/ محسنی بندپی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جوانان بازوان توانمند انقلاب هستند

استاندار تهران با تأکید بر نقش بی‌بدیل جوانان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: جوانان بازوان توانمند انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده هستند.
کد خبر: ۳۴۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ - 21May 2019

جوانان بازوان توانمند انقلاب هستند«انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: اگر بخواهیم همه اهداف و برنامه‌هایی که داریم به اثربخشی بالایی برسد، باید دارای پشتوانه مردمی باشیم.

وی ادامه داد: تاریخ نشان داده است که هر زمان مردم پای کار آمدند، موفقیت ما افزایش چشمگیری داشته است و نمونه آن را می‌توانیم در دفاع مقدس و پس از آن در صحنه‎های مختلف ببینیم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه نگاه ما به مسائل علمی است، افزود: جوانان ما نشان دادند با اعتمادی که به آن‌ها شد در مسائل علمی توانستند دستاورد‌های زیادی کسب کنند. آن‌ها در تحقق بند‌های بیانیه گام دوم انقلاب نقش بی‌بدیلی دارند و موتور محرک انقلاب اسلامی ایران هستند.

محسنی بندپی با بیان اینکه جوانان بازوان توانمند انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده هستند، گفت: پیشرفت ایران در حوزه انرژی هسته‌ای و کسب رتبه‌های نخست در جهان مدیون جوانانی است که با روحیه جهادی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار