نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

امروز جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح در اوج اقتدار هستند

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح از جمله مرزبانی در اوج اقتدار خود قرار دارند و امنیت بی‌مثال مرزها و کشور خود گواه این موضوع است.
کد خبر: ۳۴۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ - 19May 2019

امروز جمهور یاسلامی و نیروهای مسلح در اوج اقتدارندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  امروز در دیدار با سردار سرتیپ «‌قاسم رضایی‌» فرمانده مرزبانی کشور اظهار داشت: امروز آمریکا می‌داند که ایران به کشوری مستقل و تأثیرگذار تبدیل شده و این برای آمریکا که روزی ایران نوکر او بوده بسیار سخت است و به همین دلیل است که هیاهو و تکاپو می‌کند.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران و همه نیروهای مسلح ما از جمله مرزبانی در اوج اقتدار خود قرار دارند و امنیت بی مثال مرزها و کشور خود گواه این موضوع است.

علما گفت: امروز مهمترین مشکل کشور و خصوصاً استان کرمانشاه بحث بیکاری و اشتغال جوانان ما است که اگر اشتغال جوانان ما حل شود مشکلات بسیار دیگری در کنار آن حل خواهد شد که می‌توان به مشکلات کوله بری اشاره کرد و اگر این جوانان شغلی داشته باشند هرچند اندک قطعاً به دنبال کولهبری و خطرات آن نخواهند رفت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: قدرت روز افزون جمهوری اسلامی ایران دلیل اصلی همه دشمنی‌های آمریکا است.

سردار قاسم رضایی افزود: امروز کشوری با امنیت ایران در جهان وجود ندارد و این در حالی است که تهدیداتی که در مرزهای ایران وجود دارد و ریشه همه آنها آمریکاست نیز بی‌سابقه است و این امنیت بی‌نظیر در این شرایط بحرانی منطقه گواه اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده مرزبانی کشور افزود: امروز مرزهای ایران در شمال و جنوب، شرق و غرب در امنیت کامل قرار دارد البته مشکلاتی نظیر قاچاق، عبور و مرورهای غیر مجاز نیز وجود دارد که با همه آنها با قدرت برخورد می‌شود و خواهد شد.

رضایی بیان داشت: یکی از مسائل و مشکلات مرزبانی در غرب کشور بحث کوله بری است و ما همواره گفته‌ایم که ما با کوله بر به معنای واقعی خود که دارای مجوزات لازم است و در ساعات مشخص رفت و آمد دارد و اجناس معین شده را وارد یا خارج می‌کند هیچ مشکلی نداریم و حتی از آنها حمایت نیز خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: اما افرادی که شبانه از مرزها به طور غیر مجاز ورود و خروج دارند و یا کالاهای غیرمجاز و خطرناک را وارد می‌کنند کوله بر نیستند و برخورد لازم با همه آنها خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار