«اودران» به دفاع‌پرس خبر داد؛

بازدید ۵۰ هزار نفر از موزه آستان حضرت عبدالعظیم حسنی

رئیس موزه آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از بازدید سالانه ۵۰ هزار مخاطب از موزه این آستان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۳ - 20May 2019

علیرضا اودران رئیس موزه آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌‌پرس، با اشاره به استقبال مخاطبین در روز جهانی موزه اظهار داشت: موزه آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) یکی از موزه‌های خوب و در نوع خود منحصر به فرد کشور است که آثار مختلفی را در معرض دید مخاطبین قرار داده است.

وی به بخش‌های مختلف این موزه اشاره کرد و افزود: ما در این موزه آثار مختلف خطی، سفالی، سکه‌ها، اشیا قیمتی، مدال‌های مسابقات جهانی و المپیک ورزشکاران را در آن جمع‌آوری کرده‌ و در معرض دید عموم مخاطبین قرار داده‌ایم.

رئیس موزه آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از آمادگی این موزه برای به نمایش گذاشتن آثار خانگی خبر داد و گفت: ما در موزه آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آمادگی داریم تا آثار خطی و کتاب‌های ارزشمند و آثار هنری را در معرض دید قرار دهیم چراکه نگهداری اشیا در موزه‌ها موجب ماندگاری آثار هنری خواهد شد.

اودران به بازدید سالانه ۵۰ هزار بازدیدکنند از این موزه اشاره کرد و اظهار داشت: ما در موزه آستان حضرت عبدالعظیم حسنی سالانه ۵۰ هزار بازدید کننده داریم که البته این تعداد بازدید در ایام و روز‌های مختلف متغییر است. امسال نیز در روز جهانی موزه حدود ۱۰ هزار بازدید کننده داشتیم که با توجه به استقبال مخاطبین ساعت بازدید‌ها را افزایش دادیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها