مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی:

ایستادگی ملت ایران در برابر دشمن ریشه در فتح خرمشهر دارد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: اگر امروز ملت ایران در برابر فشار‌های دشمن ایستاده است ریشه‌اش به فتح خرمشهر بر می‌گردد.
کد خبر: ۳۴۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ - 19May 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، جلسه شورای پیشکسوتان خراسان شمالی امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس نیروهای مسلح استان برگزار شد.

این جلسه با هدف بررسی برنامه های سوم خرداد سال 98 و آسیب شناسی برنامه های اجرایی سطح استان در سال های گذشته برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به فتح خرمشهر اظهار کرد: آزادی خرمشهر تنها یك پیروزی ساده نبود بلكه این پیروزی آغازی بر شكست‌های پیاپی دشمن در جبهه‌های نبرد شد.

وی فتح خرمشهر را نقطه عطفی در هشت سال دفاع مقدس خواند و گفت: نباید آزادسازی خرمشهر را تنها يك واقعه تاريخی بدانیم اگر امروز ملت ایران در برابر انواع و اقسام فشارهای دشمن ایستاده است و از دشمن ‌هراسی ندارد ریشه‌اش به فتح خرمشهر برمی‌گردد.

سپس در ادامه امیری گزارشی از برنامه ها و فعالیت های سوم خرداد سال 98 خراسان شمالی را ارائه کرد و فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس نیروهای مسلح استان نیز نظرات خود را در خصوص اجرای باشکوهتر برنامه های سوم خرداد بیان کردند.

برگزاری نمایشگاهی از عملیات های دفاع مقدس در گلزار شهدا، تجلیل و تقدیر از خانواده شهدای فتح خرمشهر، رونمایی از تولیدات و انتشارات با موضوع دفاع مقدس، اعزام راویان دفاع مقدس به مجالس، مدارس و محافل جهت خاطره گویی و روایتگری، فراخوان مقالات با موضوع سوم خرداد در سطح دانش آموزی و دانشجویی از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار