مدیرکل حفظ آثار لرستان:

رضایت مردم از مسوولین یک سرمایه اجتماعی است

سرهنگ حجت‎الله ناصرپور گفت: رضایتمندی مردم از مسوولین یک سرمایه اجتماعی است که این سرمایه اعتماد مردم به آنها را در پی دارد.
کد خبر: ۳۴۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ - 19May 2019

رضایتمندی مردم از مسئولین یک  سرمایه اجتماعی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‎آباد، سرهنگ «حجت‎الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز (29 اردیبهشت) در دیدار با «اسد عبداللهی» فرماندار شهرستان خرم‎آباد، اظهار داشت: آن‌چیزی که در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دنبال می‌شود تولید  ادبیات صلح پایدار است.

وی با بیان اینکه ما باید در مفهوم سازی کارهای ارزشی دقت بالایی داشته باشیم، افزود: افرادی که در زمینه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس کار می‌کنند در حوزه های مدیریت دانش، مدیریت انسانی و مدیریت فرهنگی و مدیریت جهادی فعالیت هایشان را پیش می‌برند.

ناصرپور با اشاره به سیل اخیر در چند شهر کشور گفت: مسئولین کشور در کنار مردم، در رفع مشکلات سیل زدگان در میدان عمل و با همان نگاه جهادی، ایستادگی و مقاومت، به یاری خداوند منان این بحران را مدیریت  کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: کمک مسئولان و مردم در جریان سیل اخیر، یادآور روحیه همدلی و از خود گذشتگی دوران دفاع مقدس بود.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان نیز برای رفع مشکلات سیل زدگان  فعال بودند و هر کمکی که از دستشان برآمد کوتاهی نکردند.

ناصرپور با بیان اینکه مردم وقتی که ساختار فرهنگی خوبی داشته باشند، بهتر با مسئولین همراهی می‌کنند، افزود: رضایتمندی مردم  از مسئولین یک  سرمایه اجتماعی است که این سرمایه  اجتماعی اعتماد مردم به مسئولین را در پی دارد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت:  ما در بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس با ابزارهای مختلفی مانند مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس با کار فرهنگی تلاش می‌کنیم میزان سرمایه اجتماعی یعنی اعتماد به نظام را بالا ببریم.

وی بیان کرد: امیدوارم با فعالیت‌هایی که انجام می‎دهیم به ویژه تلاش‎هایی که در زمینه ساخت باغ موزه دفاع مقدس انجام می‌گیرد، بتوانیم باعث کسب رضایت خانواده های شهدا و رزمندگان پیشکسوت را فراهم آوریم.

اسد عبداللهی فرماندار خرم آباد نیز در ادامه ضمن خیر مقدم به مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و کارکنان این اداره کل اظهار داشت: در این برهه از زمان نیاز فرهنگی،  هنری و اجتماعی مهم‌تر از زیر ساخت‌های عمرانی هستند چراکه  درگیری‌ها و زدوخوردهایی در سطح جامعه پیش می‌آید که ناشی از این است که کار فرهنگی به حد کافی انجام نداده ایم.

وی با بیان اینکه یکی از کارهای فرهنگی آموزش کنترل خشم در حین عصبانیت است، گفت: در بعضی از خانواده ها ارزش این است که فرزندان‌شان به دنبال علم، هنر و پژوهش باشند ولی در برخی از خانواده ها فرزندانشان را بگونه ای  تربیت می‌کنند که برای رسیدن به حق فقط از زبان زور استفاده می‌کنند که این نتیجه خوبی در پی ندارد.

فرماندار خرم آباد گفت: در جامعه ی ما ناهنجاری هایی پیش می‌آید که ناشی از این است که ارزش‌های اخلاقی و دینی را درست به فرزندان خود و جوانان آموزش نداده ایم.

عبداللهی گفت: ارزش این است که از دین و وطن دفاع کنیم، یعنی همان ارزش‌هایی که رزمندگان ما بخاطر آنها به میدان نبرد حق علیه باطل رفتند.

بنا بر این گزارش در پایان مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر از اسد عبداللهی فرماندار خرم آباد، به دلیل فعالیت در زمینه دفاع مقدس و اهتمام به کارهای ارزشی تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها